Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanmiddag het leder van de BMW even goed verzorgd, altijd leuke klusjes. Kevertje wordt regelmatig gebruikt met het mooie weer en het Foxje gaat ook gewoon door. Niet veel bijzonders te melden dus.
Wel hebben we vorige maand een heerlijke vakantie in Florida gehad. Twee weken een appartement aan de Golf van Mexico. Hier wat auto gerelateerde foto’s.
Als huurauto hadden we een Chevrolet Equinox, best een leuke en fijne auto die het hier denk ik ook goed zou kunnen doen. Je zag ze veel daar!
Ook nog een leuk auto museum bezocht, het Tampa Bay Automobile Museum: www.tbauto.org/
Stonden veel unieke auto’s, erg leuk om te bezoeken.
Deze hadden we wel mee willen nemen:
Nog wat leuke plaatjes:
Wel fijn om bij thuiskomst weer in de BMW te stappen!
Zo, afgelopen vrijdag is de BMW bij de dealer geweest voor de APK. Goedgekeurd tot 21 oktober 2028! Niks aan de hand, maar dat had ik ook niet verwacht. Inmiddels 110 000 km op de teller, wat een fijne auto!
Ik zag laatst nog een hele mooie blauwe 1 serie staan. Meteen even gekeken wat een jong gebruikte doet met stoelverwarming en ACC, dat viel nog flink tegen