Leuke goede auto onder 10k

Evorico

Net ingestapt
goeiedag,

Beste wensen allemaal alvast!

Ik ben opzoek naar een nieuwe leuke auto met een beetje een agressieve uitstraling (is ook mogelijk dat er wat aanpassingen aan gedaan worden om het zo te laten lijken) en daarna mag het ook wel wat trekkracht hebben. Ik rijdt zelf momenteel een wat oudere Skoda fabia en die is aan vervanging toe.

Wil het liefst een automaat rijden maar schakel blijft altijd een optie. Heb een budget van €10.000 en sta open voor alle soorten.

Hopelijk hebben jullie leuke ideeën voor een mooie auto. Mocht je nog meer informatie willen vraag het gerust.

Met vriendelijke groet.

Rico

Hoeveel kilometers maak je per jaar, heb je een voorkeur voor diesel of benzine? Hoe oud mag de auto zijn, wat voor kilometerstand vind je nog acceptabel? Hoeveel deuren en ruimte heb je nodig? Wat mag het ongeveer verbruiken, kun je zelf sleutelen of moet je voor nieuwe bougies naar een dealergarage?

https://www.autowereld.nl/honda/civic/sportuitvoering-leder-bekl-nav-a-camera-35955513/foto.html

Zadelsnuiver zei:
Hoeveel kilometers maak je per jaar, heb je een voorkeur voor diesel of benzine? Hoe oud mag de auto zijn, wat voor kilometerstand vind je nog acceptabel? Hoeveel deuren en ruimte heb je nodig? Wat mag het ongeveer verbruiken, kun je zelf sleutelen of moet je voor nieuwe bougies naar een dealergarage?

Kilometers ligt momenteel rond de 10000 dat zal mid volgend jaar iets minder worden. Liefst benzine maar accepteer ook diesel, bouwjaar 2005+ en dan onder 175000km. Ruimte maakt niets uit voorkeur zit wel bij de 5 deur. Verbruik kijk ik niet heel erg naar kan zelf ook wel wat dingen doen aan een auto.

Frits79 zei:
Maar wat vind jij een leuke auto?

Ik was zelf aan het kijken voor een golf 6 alleen zie dat die veel problemen heeft mbt de dsg. Zelf een hatchback of sedan liggen de voorkeur, kwa merk kijk ik nog steeds rond

De Golf 6 staat bekend om de zeer matige kwaliteit, en vele bekende motor problemen.

De Renault Megane 3 vind ik ook een leuke en goede keus. De auto is ook geleverd met krachtige 1.4 TCe motor met 130 PK.

Of kijk eens naar een Alfa Giulietta, dit is een erg leuke en goede auto. Of naar de Alfa Mito.

Terug
Bovenaan