Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Paulus0013 zei:Weet er toevallig ook iemand hoe en waar ik aan een onderdelennummerslijst kan komen?
Weet niet of dat kan, maar via de dealer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Paulus0013 zei:Weet er toevallig ook iemand hoe en waar ik aan een onderdelennummerslijst kan komen?
406c zei:Is het niet een idee om die aliexpressmeuk te kopen en die spuiten. Dan heb je in ieder geval een oplossing die verwijderbaar is.
Paulus0013 zei:Betreft het interieur vind ik de afwerking rondom de bekerhouders in de middentunnel niet zo fraai. Ziet er nóg goedkoper uit dan het glimmende plastic er omheen. Gelukkig is er Aliexpress waar je echt allerlei goedkoop ogende meuk voor je auto kunt kopen. Ik heb daar een plaatje besteld dat daarop past. Dat gaan we niet 1 op 1 plaatsen. Ik heb wat ideeën om deze te laten spuiten, zodat het er niet als goedkope meuk uitziet en beter aansluit bij de auto.
Ik denk dat dat een understatement is als je dit topic doorleest.Leuk weer wat te horen! Ik moet eigenlijk weer eens even het topic doorlezen om mijn geheugen op te frissen. Ik herinner me wel dat je de nodige tegenslag met de Delta heb gehad.
Er zitten ook veel spullen bij waar ik zelf niets aan heb. Onderdelen van andere uitvoeringen. Daar lijkt ook niet veel markt voor, dus ja wat moet je er dan mee? Uiteindelijk wil ik ook mijn ruimte wel een keer terug.Welkom terug. Hou die spullen nou maar, het eet geen brood zoals je zegt en alles wordt schaarser.
Been there done that. Er is gewoonweg geen markt voor een hoop dingen. Er zijn minder dan 100 van deze auto's in NL. Nog niet de helft heeft apk en een groot deel staat al jaren stil.Marktplaats? Iedere euro die het oplevert is er één. En misschien kan je een andere liefhebbers er mee blij maken.
Ach, op een gegeven moment is het goed geweest. Gratis weggeven is ook niet altijd makkelijk. Zijn mensen nog kieskeurig ook.Been there done that. Er is gewoonweg geen markt voor een hoop dingen. Er zijn minder dan 100 van deze auto's in NL. Nog niet de helft heeft apk en een groot deel staat al jaren stil.
Ik zit ook veel in Facebookgroepen en handel door heel Europa. Meermaals van alles aangeboden. Bepaalde dingen zit totaal geen beweging in. Dus ja, dan moet je een keer knopen doorhakken. We kunnen niet alles maar met bestemming onbekend blijven bewaren. Helemaal niet als het om spullen gaat die ik zelf niet nodig heb.