Kristian: Z4 en 320e Touring

Gaaf dat blauw! Er loopt momenteel een actie voor individual bij BMW. Nu 'slechtst' 2.500 Euro op een 3-serie. Ik wist het wel: San Marino blauw of Sanremo Grun. Voor die 1.200 euro, extra tegenover de standaard metallic, krijg je wel iets bijzonders.

Gelijk maar even geconfigureerd. In de legendarische kleur Technoviolett dan maar met licht interieur. Gewoon benzine, een simpele 320i voldoet me prima. Qua opties wil ik er niet op achteruit gaan dus lekker aan lopen vinken wat de huidige ook heeft.

Lijkt me beter dat iemand die nog iets ruimer in de slappe was zit deze even bestelt, er 3 jaar en max. 40.000 km in rijdt en dan voor minder dan de helft dan aan mij verkoopt.

Ik heb ook even geconfigureerd, 109k voor een M340i in Brass metallic. Maar als ik de getinte ruiten niet kan weglaten, dan wordt dit 'm niet.

Qy1wqjP.png

oehh, die is mooi. Voor dit soort bedragen zou ik ook zeker voor een M340i gaan. Heb je nog een beetje het gevoel dat je voor iets speciaals de hoofdprijs betaalt.
Ook nog maar even door de configurator gehaald. Wildberry lijkt me me wel mooi. Velgen had ik liever iets chiquers voor gekozen zonder hoogglans zwart.

IMG-7127.png
IMG-7128.png

Oxford grun in da haus :cool:

Schrik ook van de prijzen. En ik kan geen Chromen raamomlijsting doen? Ik heb geen M pakket. Das wel minpuntje

Haha, lekker kleurtjes uitzoeken? Het is bijna te geef bij BMW dezer dagen. :) Technoviolett is wel heel mooi!

in de configurator staat bij mij steevast de normale prijs van bijna 5k voor Individual genoteerd, niks 1995 euro. Dus nog even 3k van de eindprijs afhalen

wat een fraaie kleuren! is dat allemaal binnen het standaard pallet ? Vind zowel de groen achtige als de aubergine en paars allen heel erg mooi.

Prijzen gaan inderdaad nergens over. Ik keen een half jaar geleden ook naar of er eventueel een M340i met wat ervaring nog te koop stond ergens voor een redelijke prijzen. maar deze lagen nog veel ver buiten bereik 2e hands.

in de configurator staat bij mij steevast de normale prijs van bijna 5k voor Individual genoteerd, niks 1995 euro. Dus nog even 3k van de eindprijs afhalen

Staat onder opties: 50 jaar BMW Art Cars Tijdelijk aanbod Individual lak

€ -2.496,20

Hahaha, nou de tijd dat ik in de configurator zat en daadwerkelijk om de paar jaar dat ook bestelde, die ligt achter me. Ik koop alweer een aantal jaren een ander z'n ellende hahahaha. Maar het zijn mooie apparaten die jullie configureren. Zeker die paarse is gaaf.

Ik kom zo ook altijd weer uit op 12 tinten grijs. Zou best een leuk kleurtje willen maar vind ze maar eens. En dan moet de auto verder ook nog kloppen…. Op Mobile.de slechts 1 paarse G21 330D. Wel een mooie voor uwbuurman.

330XD Touring 2022 paars

Maar goed, toen ik die die paarse in de configurator even aan de vrouw liet zien, trok die een heel vies gezicht. Hoef ik niet mee aan te komen. Ze was al blij dat ik niet met een Estoril blauwe thuis kwam.

Ik vond trouwens wel een foto van een Nederlandse 330e in Technoviolett. Wat een fantastische kleur. Ik heb al gezegd dat de volgende gewoon weer benzine wordt (of EV) maar hiervoor maak ik wel een uitzondering.

O joh, iemand is zo gestoord geweest om 5.000 euro extra neer te tellen voor deze kleur, respect! Maar het is te verantwoorden. Immers, als de zon een beetje meewerkt heb je elke dag een nieuwe auto die alles tussen diepzwart en knalpaars kan zijn zonder dat je ooit het randje over gaat. Da's de magie van Techno Violet.

Maar goed, toen ik die die paarse in de configurator even aan de vrouw liet zien, trok die een heel vies gezicht. Hoef ik niet mee aan te komen. Ze was al blij dat ik niet met een Estoril blauwe thuis kwam.
Dan heb ik het wat dat betreft beter getroffen ;)
Mijn vrouw trekt zo'n gezicht als ik een witte, grijze of zwarte auto laat zien...

Ik vind Aegean Blue wel mooi. Gelukkig wil mijn vriendin ook geen zwart of wit. Zilver/grijs vindt ze ok, wanneer het de ideale uitvoering zou zijn, gelukkig kies ik de auto's uit die ik laat zien :p
Mooie 5-serie tweedehands kopen zou ik wel geweldig vinden (komt door dit forum haha) maar ik vrees dat ik het onderhoud niet door de commissie krijg hehe

Ik vond trouwens wel een foto van een Nederlandse 330e in Technoviolett
Is dit de opvolger dan van mora metallic? Dat vind ik ook zo’n waanzinnige kleur .. er is hier een autoweek reaguurder met schitterend exemplaar in de vorm van mijn favoriete Funfer, de E39

12 tinten grijs
Champagne Quartz is toch wel echt naast Oxford grun, alpina grun en tansanit blau mijn favo ‘kleur’.

Is dit de opvolger dan van mora metallic? Dat vind ik ook zo’n waanzinnige kleur .. er is hier een autoweek reaguurder met schitterend exemplaar in de vorm van mijn favoriete Funfer, de E39
De E39 M5 was er ook al in Techno Violet. Die koos ik vroeger altijd in Need for Speed... Kun je nagaan hoeveel invloed zo'n spelletje heeft.

We hebben ‘vroegah’ 3 stuks Suzuki Swift gehad in Kashmir blue, nog steeds de mooiste kleur voor die auto. Op die auto vond ze dat ook prachtig. Op een ‘serieuze’ auto hoort dat dan weer niet.
Donkerblauw krijgt wel weer goedkeuring en laatst zag ze een nieuwe Kia Sportage in het groen die haar positief opviel.

Overigens had ik 5 jaar geleden bijna een 318i Touring in Sunset Orange gekocht. Die was ook schitterend.

Nog even wat foto’s opgezocht van wat auto’s voor de grijze periode:

Chique BMW heb je en hij oogt op de foto's echt als nieuw.

Erg vervelend van het (gebrek aan) zitcomfort. Echt iets wat steeds meer gaat irriteren weet ik uit ondervinding.
Hopelijk vind je er een goede oplossing voor.

Ik heb je post over het tanken met de caravan twee keer gelezen. Ik vind dat best extreem. En dan te bedenken dat ik met mijn elektromachine meer dan 300 kan rijden met de caravan. Enfin, zolang je het zelf niet erg vindt is het goed, natuurlijk.

Eerlijk is eerlijk, is rij niet voor niets nog heel graag diesel. Een euro6d, dus ook vol elctronica en rotzooi, maar toch lekker conventioneel betrouwbaar(der) maar, zijn er nog slechte auto's?
Jazeker zijn er slechte auto’s. Ik was van plan om net als in mijn 2009 Insignia A ruim over de 350.000km te rijden in mijn 2017 Insignia B diesel, ik heb het ding van ellende bij 173.000 de deur uit gedaan. Wat een rampenbak, ieder half jaar in de garage, en een aantal keer zo stuk dat verder rijden onmogelijk was.
Alleen al iedere 30.000 km de NOx sensor a €500, waarbij de chef werkplaats de laatste keer al grapte dat het normaal best wat moeite kost ze los te krijgen maar dat ze daar bij mij niet bang voor hoefde te zijn.

Schitterende Alpina! Mooie opvolger, maar met alles wat ik heb gedaan aan de Z4 moet ik hem lekker houden. Vandaag mag ie overigens mee naar de Nürburgring. Ga met mijn zoontje die kant op. Ga niet op de Nordschleife rijden, wel een mooie route uitgestippeld in de buurt over prachtige stuurmanswegen.

@EVV, echt ontzettend zuur als je zo’n maandagochtend auto treft die iedere keer kapot is. Dan ging ie er bij mij ook uit. Tegenwoordig zou ik ook niet snel meer een Opel kopen trouwens.

@voiture, dank je. Fijne auto is het en vind hem zelf ook erg mee. En toch gisteren nog even weer in een X3 gereden. Ditmaal een 30i. Beviel uitstekend, hele fijne auto.

Prachtig hier, zowel het rijden met de Z4 als ook het kijken bij de baan en alles wat er rondrijdt. Alles ademt Motorsport. Op de Nordschleife werd vandaag heel veel getest door o.a. BMW, Kia, Jaguar en Mercedes.
Bij het BMW M Testcenter vlakbij ons hotel staat de nieuwe elektrische 3-serie (Neue Klasse). Werd ook druk mee getest op de baan samen met de nieuwe iX3.

Prachtig hier, zowel het rijden met de Z4 als ook het kijken bij de baan en alles wat er rondrijdt. Alles ademt Motorsport. Op de Nordschleife werd vandaag heel veel getest door o.a. BMW, Kia, Jaguar en Mercedes.
Bij het BMW M Testcenter vlakbij ons hotel staat de nieuwe elektrische 3-serie (Neue Klasse). Werd ook druk mee getest op de baan samen met de nieuwe iX3.

Gaaf. Ik ben dit jaar in juni daar ook geweest en rond gelopen.

Véél plezier en geniet van de tijd dat jij en je zoon daar zijn.

Leuk leuk! Ik ga in september weer een klein weekje, nu ik deze foto's heb ik er al helemaal zin in! Was mooi om even te kijken bij Brünchen?

Ja vermaken ons hier prima. Tijd te kort zelfs. Nog maar weer een keer heen dus. Mooi rijden. Van Nürburg naar Adenau is maar een paar kilometer maar wat een heerlijke route. En overal waar je kijkt dikke auto’s.

Leuk dat die oude Z4 ook nog veel goedkeurende blikken krijgt. Doet het hier ook prima al moet je die dikke 6-cilinder wel flink op toeren houden om de gang erin te houden. Maar dat is i.c.m. de handbak en de heerlijke sound heel vermakelijk

Terug
Bovenaan