Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben er bang voor.Maar als ik de getinte ruiten niet kan weglaten, dan wordt dit 'm niet.
in de configurator staat bij mij steevast de normale prijs van bijna 5k voor Individual genoteerd, niks 1995 euro. Dus nog even 3k van de eindprijs afhalen
Buur vindt 'm leuk!!!
Kan melden dat uwbuurvrouw de Estoril f31 helemaal heeft ingepikt en recent nog liet weten dat er geen enkele aanleiding kan zijn om die te verruilen voor een g21 330i of zo.Hoef ik niet mee aan te komen. Ze was al blij dat ik niet met een Estoril blauwe thuis kwam.
Moderator
Dan heb ik het wat dat betreft beter getroffenMaar goed, toen ik die die paarse in de configurator even aan de vrouw liet zien, trok die een heel vies gezicht. Hoef ik niet mee aan te komen. Ze was al blij dat ik niet met een Estoril blauwe thuis kwam.
Is dit de opvolger dan van mora metallic? Dat vind ik ook zo’n waanzinnige kleur .. er is hier een autoweek reaguurder met schitterend exemplaar in de vorm van mijn favoriete Funfer, de E39Ik vond trouwens wel een foto van een Nederlandse 330e in Technoviolett
Champagne Quartz is toch wel echt naast Oxford grun, alpina grun en tansanit blau mijn favo ‘kleur’.12 tinten grijs
De E39 M5 was er ook al in Techno Violet. Die koos ik vroeger altijd in Need for Speed... Kun je nagaan hoeveel invloed zo'n spelletje heeft.Is dit de opvolger dan van mora metallic? Dat vind ik ook zo’n waanzinnige kleur .. er is hier een autoweek reaguurder met schitterend exemplaar in de vorm van mijn favoriete Funfer, de E39
Lekker scheurijzer, als ik mijn collega mag geloven. Zij rijdt stevig in zo'n ding haha. Wel zwart helaas...Die eerste Swift vind ik nog steeds prachtig. En dat is ook een fijne auto, dat model.
Jazeker zijn er slechte auto’s. Ik was van plan om net als in mijn 2009 Insignia A ruim over de 350.000km te rijden in mijn 2017 Insignia B diesel, ik heb het ding van ellende bij 173.000 de deur uit gedaan. Wat een rampenbak, ieder half jaar in de garage, en een aantal keer zo stuk dat verder rijden onmogelijk was.Eerlijk is eerlijk, is rij niet voor niets nog heel graag diesel. Een euro6d, dus ook vol elctronica en rotzooi, maar toch lekker conventioneel betrouwbaar(der) maar, zijn er nog slechte auto's?
Gaaf. Ik ben dit jaar in juni daar ook geweest en rond gelopen.Prachtig hier, zowel het rijden met de Z4 als ook het kijken bij de baan en alles wat er rondrijdt. Alles ademt Motorsport. Op de Nordschleife werd vandaag heel veel getest door o.a. BMW, Kia, Jaguar en Mercedes.
Bij het BMW M Testcenter vlakbij ons hotel staat de nieuwe elektrische 3-serie (Neue Klasse). Werd ook druk mee getest op de baan samen met de nieuwe iX3.
![]()