Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Heb dat een keer gehad. Kleine kop-staart, toen was blijkbaar m'n plaat eraf gevallen/gebroken. Iemand achter me had 'm in de berm gegooid. Ik stond verderop op de parallelweg, stopte er iemand anders die mijn plaat zag liggen en die dus even kwam brengen. Had zelf niet door dat ie er af lag. Netjes op het dashboard gelegd, maar hij had blijkbaar in de hondenzeik gelegen...*2) bij een ongeval dus altijd je platen, hoe verrot ook, mee in de auto. Anders verdwijnt ie en heb je een duplicaatcode te pakken.
Das een lekkere lijst zeg.. pak je echt in 1x de grootste typische BMW punten.Komende weken worden nog wat preventieve reparaties uitgevoerd door een BMW-monteur. Thermostaat, waterpomp, carterventilatie, remvloeistof, bak- en diff-olie
Waarom zou je dit evt niet zelf doen? Op het BMW forum heeft Thijs (Thijs_F11) wel een fijne DIY hiervoor. Te vinden onder de F1x topics.en de velgen laten spuiten maar moet nog wat wensen overhouden.
Ah check, snap ik ergens wel. Denk alleen dat met jouw poets ervaring dat echt wel goed komt.Ik ben helaas nogal perfectionistisch. En ondanks dat ik best veel dingen zelf doe en kan, ben ik bang dat het zelf opknappen van de velgen niet het gewenste resultaat zal opleveren
Dank voor delen! Dit klinkt wel schappelijk ja vooral inclusief banden overzetten.Ik heb vorige week een setje 17 inch velgen voor de MX-5 naar een hersteller gebracht. Poedercoaten + herstellen stoeprandschade (vergelijkbaar met de foto van De Dude) gaat ongeveer €500 kosten voor de hele set. Dat is inclusief afvoer van oude banden en overzetten nieuwe banden van een andere set. Heb eigenlijk geen idee of dit duur is of niet maar de velgen moeten in orde zijn.
oh geestig, ik twijfel hier wel eens over maar had altijd zoiets werkt het echt of beetje broodje aap… Maar eens proberen.Ik had vrijdag een flesje Twinpower benzine additief gehaald bij de dealer en toegevoegd aan een volle tank benzine. Krijg ik vandaag de reactie van de vrouw wat ik met de auto gedaan heb. Het lijkt wel een racewagen![]()
Och wat zal ie dat fijn vinden die BMW van je, vergeleken met dat gemartel op de A4. Voorbij Magdeburg kan de rechtervoet meestal wel gestrekt. Veel plezier!Check check merci ! Gelijk maar ff doen nadat ik terug ben. Morgen 750 km naar Berlijn, krijgt die ook de kans om even schoon geblazen te worden![]()
Ja hou op schei uit.. dan denk ik ook best vaak is best zonde dat ik m voornamelijk hiervoor inzet.vergeleken met dat gemartel op de A4
haha super is dat. De kerel van M539 restorations noemt dat de ‘boek test’. Als zijn vrouw rustig een boek kan lezen terwijl hij 200+ gaat en niet iets zegt van de snelheid, is de auto geslaagdGute Fahrt DudeJááááren geleden op ritje met mrs. naar Berlijn cruise control op 200km/u en ze sliep rustig in de passagiersstoel. We waren toen net bij elkaar en ik dacht "Zij mag blijven!"
![]()
Komende maanden bekijken of we hem lekker doorrijden of dat we voor de 100dkm een (waardige) opvolger zoeken.
G21 in Portimao blauw met max. 60dkm op de teller als 320i of evt. een 330i. Liefst als Premium Selection.