Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het fort bewaakt maar mijn vrouw heeft je 5-serie ook gezien. Het was geen Touring zei ze. Woon je ook in deze regio?
Nee, wij wonen in Flevoland, waren op weg naar het Wolvenpad met onze jongste dochter voor een wandelingetje . En klopt, idd we waren met de G30 - een brave sedan![]()
Ik heb de standaard audio. Dus geen versterker en geen tweeters. Vier speakers in de portieren en twee woofers onder de stoelen. Kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Heb nu een Eton B100w set gemonteerd. Dit is een 2-weg systeem met veel betere speakers in de voorportieren en tweeters. Plug en play en een stuk ruimtelijker. Is later ook nog te upgraden met een dsp-versterker maar dat ga ik niet doen. Wordt het meteen weer erg prijzig. Als ik alleen rijdt staat de radio vaak uit of luister ik een podcast. En met het gezin hoeft het ook niet op standje disco. Is voor nu prima dus.Heb je de HiFi audio Kristian? Ik lees overal dat upgraden goed zelf te doen is voor relatief weinig geld, wat is jouw ervaring?
Ik merk dat ik zelf auto's zonder Harman Kardon gelijk oversloeg (als je eenmaal verpest bent...), al klonk dit in de 4GC wel wat beter als in de nieuwe 3-serie.
Woon jij er ook dan?!Oh, daar was ik graag bij geweest. Maar ik was pas om 19.00u in Zwolle. Leuk leuk, in ieder geval!
Was gezellig Kristian. En eh, je volgende wordt blauw hè
Opvallend trouwens op die eerste foto het verschil in de hoogte van de neus. We hadden ze haast nog even naast elkaar moeten zetten.
@uwbuurman
We doen een keer een mini-meet daar denk ik.
Rembrandt komt er ook wel eens, Springbok meen ik ook?
Nee, man! Naar ik hou er kantoor, geregeld op vrijdagen en andere dagen toer ik daar voorbij.Woon jij er ook dan?!
Godsamme, dan moet ik door de wasstraat ook nog...Ik voel een vervolg aankomen, gezellig! Moet ergens in april vast nog wel te regelen zijn.
De volgende mag inderdaad graag een blauwe BMW worden. Kan binnenkort dan mooi even vergelijken met de mooie Estorilblauwe F31 van uwbuurman.
@uwbuurman
We doen een keer een mini-meet daar denk ik.
Rembrandt komt er ook wel eens, Springbok meen ik ook?
Da’s in Raalte.Of spreken we bij de speeltuin van Rembrandt af![]()
Donkergroen of blauw heeft ook mijn voorkeur. Helaas begint de vrouw thuis zich ook ermee te bemoeien. Die vind chrome niet mooi. Bij groen of donkerblauw vind ik juist chromen raamlijsten weer fraai. Een 5-serie hoef ik ook al niet mee aan te komen, zeker als het een sedan is. Gisteren nog even een Portimao blauwe G21 laten zien, die kleur was ook weer te heftig.Hier in het dorp staat ook een mooie blauwe F31 te koop. Geen idee welke motor of uitvoering maar ik rij er dagelijks langs en het staat gewoon goed.Mijn volgende auto ooit ga ik ook echt weer voor een kleur, als occasionkoper zal het niet meevallen, maar gewoon even de tijd voor nemen dan.
Al vind ik een 5-serie ook nog steeds erg mooi en daar staat estoril blauw niet echt lekker op. Zal dan een donkerlblauwe of donker groene worden dan (met licht interieur). Voel nu al dat ik het mij niet makkelijk maak over een paar jaar
Portimao blauwe G21 laten zien, die kleur was ook weer te heftig.
Da’s in Raalte.
Gratis ranja, dat wel.
Hier net zo! Bij het uitzoeken van de V40 was OceanRace-blauw haar favoriete kleur en dus heb ik daarnaar gezocht (en natuurlijk vond ik het zelf ook 1 van de mooiere kleuren maar ik wil de in eerste instantie een R-Line)Hier is de wederhelft juist wel te spreken als er een kleur op een auto zit. Maar die begint eerder te 'zeuren' waarom er een andere auto moet komen
Heerlijk op mijn vrije woensdag de kinderen parkeren en ik aan de koffie en lekker niksdoen.Rembrandt gaat zo te lezen regelmatig naar de Flierefluiter.
14 april zou evt. een optie zijn, anders schieten we gezien de vakanties en rare weken al wel door naar mei.