M
MCW
Guest
Maar een 2 Serie AT mag wel de korte ritjes overnemen en voor de boodschappen worden gebruikt met angst voor deukjes en krasjes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Up kan er wel uit, maar dat betekent dat de BMW alle korte ritjes moet overnemen en voor de boodschappen moet worden gebruikt. Met mijn angst voor deukjes, krassen en een blok wat nooit lekker warm wordt is dat geen goed idee.
MCW zei:Maar een 2 Serie AT mag wel de korte ritjes overnemen en voor de boodschappen worden gebruikt met angst voor deukjes en krasjes?
Skeep zei:Klinkt raar maar voor mijn gevoel is de 2AT meer gebruiksvoorwerp en de 3 Touring meer de statige (of juist sportieve) wagon.
Kristian zei:Als ik zie wat jij voor mooi beige interieur jij in de 2-serie hebt/krijgt en de mooie velgen die erop zitten, dan is het wel een chique auto waar ik zelf ook zuinig op zou zijn. Zou voor mij niet heel veel uitmaken.
Verder wordt de auto gewoon gebruikt. Hond/teckel zit op de achterbank (op zijn kleedje) en de kinderen hebben ook weleens modderpoten. Dat moet ook gewoon kunnen. Deuken en krassen heb ik wel een hekel aan. Wat dat betreft is zilvergrijs voor mij wel een ideale kleur. Nooit de behoefte om als hij onder het licht van de lantaarnpaal staat om de polijstmachine er maar weer eens over te trekken omdat ie vol met swirls zit.
Dat herken ik welMet mijn angst voor deukjes, krassen
Skeep zei:Modderpoten... tja, dat heb ik liever niet. Als we in het bos hebben gewandeld, trekken we bij terugkomst van onze dochter de laarzen/schoenen uit en leggen die in de kofferbak. (daar ligt een rubberen mat in). Probleem was ook dat de Benz beige tapijt had en deels stoffen bekleding. In de nieuwe BMW hebben volledig leer en donkerkleurig tapijt, minder gevoelig.
Moderator
Kristian zei:@Barri: Up verveelt niet qua ontwerp. Strak en tijdloos en vind persoonlijk het origineel van voor de facelift ook de leukste. Tot nu toe ook een probleemloze auto die fijn rijdt.
Kristian zei:Dan lig ik liefst nog lekker op 1 oor![]()
Nico GTR zei:Die zitten ook in de Kangoo.Ik vind ze ook wel erg mooi voor de prijs.
Carkiller zei:Nico GTR zei:Die zitten ook in de Kangoo.Ik vind ze ook wel erg mooi voor de prijs.
En wat zei Joep daar over bij klokje rond...:T
Tot er wat in de koplamp stukgaat. Of het nu de DRL is of de dimlicht LED. Je kan de gehele koplamp gaan vervangen. En die worden over 10 jaar echt niet mwer gemaakt = auto afgeschreven. Zie vaak genoeg auto's van rond de 5 jaar met defecte DRL.adinsx zei:
Ja dat is zeker een groot nadeel. Koplampunit van de BMW kost rond de 1500 euro geloof ik. Gelukkig heb ik niet de adaptieve versie, die zal nog duurder zijn.
AsconaGT zei:Ja dat is zeker een groot nadeel. Koplampunit van de BMW kost rond de 1500 euro geloof ik. Gelukkig heb ik niet de adaptieve versie, die zal nog duurder zijn.
ja ach; ik denk dat het wel zal loslopen. er zullen genoeg bedrijven zijn die repareren straks. Bij de dealer kopen doen mensen op een geven moment toch niet meer.
Mijn astra G uit 2002 had ook af fabriek xenon. De lampen waren in die tijd loeiduur (iets van 200 euro per stuk) en de units 1500 euro per stuk. Er werd toen ook zoiets gezegd. Toen na 10 jaar en inmiddels in mijn bezit ze stuk gingen kostte een lampje van een A merk nog 40 euro. Die units waren ook aftermarket verkrijgbaar en veel op de sloop aangeboden mochten die stuk gaan (wat ze niet deden).
Zunigrijje zei:Een BMW in Duitsland kopen zou ik nooit durven, doet mij meteen denken aan terug gedraaide tellers: daar hoor ik regelmatig verhalen over in de Duitse media. Ben je al wezen proefrijden?
Oh ik dacht dat het over een auto gingTotal Loss zei:Zunigrijje zei:Een BMW in Duitsland kopen zou ik nooit durven, doet mij meteen denken aan terug gedraaide tellers: daar hoor ik regelmatig verhalen over in de Duitse media. Ben je al wezen proefrijden?
Lol. Proefrijden met een uitlaat?![]()
Ja dat heb ik gedaan, maar als je Duitse woorden gaat gebruiken op een Nederlands forum. Dan ontstaat er nog weleens verwarring: ik dacht dus dat hij onder die BMW een andere uitlaat wilde monteren.Barri zei:Even lezen misschien?
Ik zou het gewoon doen, die uitlaat! Gaaf toch?
Heeft Springbok die ook niet onder z'n BMW?
Zuinigrije zei:Ik snap trouwens ook niet wat een BMW uitlaat onder een Up moet, maar dat zal wel komen omdat ik niet weet wat voor auto een drie is
Kristian zei:Zo zag ik op de Duitse Marktplaats een mooie 340i Doppelauspuff voor een fatsoenlijke prijs. Staat wel wat dikker en heb wel iemand die hem even aanpast en eronder hangt. Aan de andere kant hou ik ook juist wel van originaliteit. En nu is het best subtiel en gewoon een originele uitlaat, maar wellicht ook wat misplaatst onder een 4-cilinder.
![]()