Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als er nog problemen waren hebben wij ze gevondenmaar ook het hybride systeem is natuurlijk niet helemaal onbekend aangezien ze in het vorige model al de 330e hadden maar ook in de vorige 5 serie de nodige ervaring opgedaan met de 530e en 545e plus wat 7 series ook nog
Dit is ook zo bij ook een EV , denk ook bijv versneld de accu opwarmendat klopt ook wel, als je met kou elektrisch wegrijdt heeft de mijne ook een heel hoog verbruik de eerste kilometers dan is ie druk met o.a. de benzinemotor opwarmen denk ik
Waarom beter? Verbruikt toch net zoveel stroom en springt de motor eerder aan en word deze lekker warm.Beter om dat te doen als je nog aan de stroom staat.
Dat ligt er een beetje aan hoe eea is uitgevoerd: Als de oliedruk iedere keer wegvalt heb je eerder kans op lager schade, tijdens het starten is de belasting op de distributieriem / ketting groter en wordt de koelvloeistof elektrisch rondgepompt om de koeling op gang te houden? (Ooit meegereden in een dieseltje die na langdurig hard op de snelweg te moeten werken onderaan de afrit gelijk in de stopstand sprong... Klonk allemaal niet best)Zou geen gekke gedachte zijn inderdaad.
Zelfde als dat je start stop uit schakelen als preventie eigenlijk onzin is
in zo'n moderne auto met een 3- of 4 cylinder of een PHEV of EV ontbreekt toch echt de beleving, hoe goed het ook rijdt. Er gaat niets boven zo'n heerlijke 6-cilinder.
Helemaal mee eens. Toch zijn er ook viercilinders met een mooi geluid. Zo vond ik de 1.6 van de eerste Mini Cooper S heel gaaf klinken. Daar had je wel een supercharger voor nodig...Overkill van geluid vind ik sowieso niks. Juist het pure motor geluid van meer dan 4 cilinders vind ik echt mooi en krijg ik kippenvel van. Dat sonore gebrom van een zescilinder als je m start en dat hoogtoerige huilen vind ik schitterend. Die hamerende slagen van een mercedes V8 of dat gillen van een V10. Poe. Alleen al van de startmotor van een V12 met dat hoog op zoemende geluid krijg ik al kippenvel.
Heb je de afmetingen van de Marktplaats oprijblokken? Even met behulp van CAD (Cardboard Aided Design) uitproberen.Misschien eerst maar even uittekenen of ter plekke proberen. Scheelt wel dat ik geen M-onderstel heb onder de Z4.