Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Ja gezien. Helaas geen sportstoelen en uiteindelijk vind ik een M-sport net wat aantrekkelijker ogen.
Morgen eerst eens kijken of ik een handtekening onder de grijze kan zetten.
British Racing Green zei:Wedden dat hij zijn handtekening gezet heeft... onder die oranje/rode 318![]()
Carkiller zei:British Racing Green zei:Wedden dat hij zijn handtekening gezet heeft... onder die oranje/rode 318![]()
Ik denk dat hij een Mazda 6 automaat gekocht heeft.:T
uwbuurman zei:Is het al avond, Kris?
Voor mij zou het alvast niks zijn, zo'n zilvergrijze dreier, vind hem enorm saai na de witte 6, en zeker in vergelijking met die beeldige oranje Bimmer.
terwijl jouw velgen en auto dezelfde kleur hebben??
Snap de opmerking omtrent de velgen wel, ik weet dat dit design velg 18" is maar op 1 of andere manier lijken ze onder deze auto minder groot ofzo
TYN zei:Gefeliciteerd Kristian. Duurde even maar dan heb je ook wat.
Vind persoonlijk de uitvoering erg geslaagd, zilvergrijs icm M-pakket en shadowline is altijd goed.
Volgende zomer een setje styling 403m (of styling 626..) in 19" om het af te maken.
Kristian zei:Ook wel leuk als er nog wat te wensen overblijft. PDC voor en achteruitrijcamera ontbreken ook, dat wil ik eerst eens laten monteren.