Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Niet verkeerd maar slechts een 318i. Op zich zou dat wel voldoen maar 136 pk op 1365 kilo houdt niet over. Heb er nu 145 op 1280 kg. Wel meer koppel natuurlijk. Trekgewicht 1300 kilo zou ook nog gaan. Lijkt me niet heel ruim bemeten allemaal.
Wijn 8578185 zei:3 cilinder? Niet doen!!
Ik heb geen ervaring met de motor, maar mijn gevoel zegt ook niet doen.Wijn 8578185 zei:3 cilinder? Niet doen!!
Total Loss zei:Je kan niet ontkennen dat ik een vooruitziende blik had.![]()
Joe met trema l D met punt zei:Ik heb geen ervaring met de motor, maar mijn gevoel zegt ook niet doen.Wijn 8578185 zei:3 cilinder? Niet doen!!
Daarnaast denk ik dat een 320i makkelijker verkoopt dan een 318i. Ik zie mezelf over een paar jaar nog wel in zo'n 3-serie rijden en dan zou ik onder geen beding een 318i kopen.
uwbuurman zei:Wijn 8578185 zei:3 cilinder? Niet doen!!
Goed onderbouwd ook. Toevoeging om vingers bij af te likken...
Total Loss zei:
Bimmert zei:Voor woon-werk voldoet een 318i. Maar we praten BMW en daarmee erg goed onderstel en bovengemiddelde wegligging. Je zit er in de sportstoelen klaar voor, en dan moet je wel wat power hebben. Een auto moet kloppen. Ik denk dat bij een liefhebber als Kristian de 136pk driecilinder achteraf jammer gevonden gaat worden. Krijgt ie spijt van vrees ik. Een 3 serie vraagt om meer, een 320i is vlot en soepel, bovengemiddeld snel en zuinig, zeker met de geweldige 8 traps van ZF. Meer mag altijd, maar met een 320i zit je goed.
Kristian zei:zonder er een meter in te hebben gereden.
Absoluut maar die is wel heel ver boven budget.... Staat bij Poelgeest nog een grijze, die komt qua prijs beter in de buurt. Heeft wel de kleine navi.Deze ziet er toch wel fraai uit: blauwe 320i 2019
De Hyundai vindt mijn vrouw helaas erg lelijk, de Ceed vind ze ook niet zo mooi. Vind ze zelf wel netjes al moet je zoiets niet naast een BMW gaan zetten.Aangzezien de Ceed nog blijkbaar op je shortlist staat... is de i30 Fastback ook nog in beeld? (na je negatieve ervaring bij de Hyundai dealer?)
vertmaori zei:Deze ziet er toch wel fraai uit: blauwe 320i 2019
haarr zei:vertmaori zei:Deze ziet er toch wel fraai uit: blauwe 320i 2019
Doe de Up ok weg en haal deze. Ben je voor jaren klaar.
Kristian zei:Woensdag ga ik deze bekijken en proefrijden. Redelijk interessant aanbod gehad. Ja, het is een 318i maar het is een zo goed als nieuwe auto in een uitvoering die me wel erg aan staat, ook de kleur.
BMW 318i
![]()