DeeTwee
Kilometervreter
Ja maar vooral rond de grille. Dit ziet er echt niet uit.Oke, had chroom mogen hebben rond de ramen, (...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar vooral rond de grille. Dit ziet er echt niet uit.Oke, had chroom mogen hebben rond de ramen, (...)
... behalve dan iedere dag even online neuzen, mooie linkjes hier plaatsen, dromen over kleuren en grasduinen naar aanpassingsmogelijkhedenMaar ik ben eigenlijk nog nauwelijks bezig met de opvolger..
Kan snel gaan he? Ik weet hoe het voelt hahaMaar ik ben eigenlijk nog nauwelijks bezig met de opvolger.
Klinkt logisch, goed om te weten. Zijn de raamlijsten ook (eenvoudig) te veranderen?Grille is natuurlijk makkelijk aan te passen naar chrome. Klik je er zo uit.
Ik vind pythonic in het echt, zeker bij bewolking, wat vlak / flets overkomen, zou niet mijn keuze zijn.Een mooie kleur, Portimao blauw. Wat feller blauw dan pythonic.
De BC had ik gereset en gaf 6,2 l/100km aan toen ik de oprit weer opdraaide. Ervan uitgaande dat ie een beetje nauwkeurig is wel heel zuinig voor zo’n old school drieliter 6 cilinder, ook al is het verbruik helemaal niet zo relevant.
Ach. Ik rijd de Z4 ook tegen 1:10 Euro 98 met 15.000 km per jaar (of zelfs 20.000 per jaar afgelopen 6 maanden....).Je hebt gelijk, een hobby mag wat kosten. En bovendien, zolang je geen 15k km per jaar rijdt, maakt het niet zoveel uit...
Klopt is mij ook opgevallen.Valt mij juist op dat er best veel 330i/330e's te koop staan
Ik vind voor mezelf een BMW niet zo, maar voor een ander snap ik volledig de liefde voor BMW, en zeker deze 2, die zijn wel echt heel mooi vind ik. (Zegt de persoon die elke keer zegt "Rood vind het mooiste op een auto, en steeds per toeval altijd bij een blauwe auto terecht komt) Maar team blauw snap ik dus ook volledig.Valt mij juist op dat er best veel 330i/330e's te koop staan met M-sport pakket en gave (blauwe) kleur.
![]()
Bonus!
![]()
Huur of koop dan een Oost-Duitse Simson Schwalbe. Veel origineler en leuker rijden in Berlijn!Grappig uitje samen, herkenbaar qua beleving en indrukken van zelfde uitje paar jaar geleden
Wanneer je Trabant zou willen: in Berlijn zit TrabiWorld waar je ze kunt huren voor tocht door de DDR-historie. Ook erg leuk om te doen, en bikkelhard werken onderweg...
Super, eind december zit ik ook weer een paar dagen in Berlijn en Kreuzberg.Nou inderdaad. Elke wijk heeft zijn eigen karakter. Al vind ik Friedrichshain, Prenzlauer Berg en Kreuzberg wel het leukst.
Persoonlijk vind ik deze velgen net wat mooier staan.Kwam net nog deze tegen. Exact hoe ik hem zou willen. Goedkoop is natuurlijk weer eens anders.
330i Touring Portimao
![]()