Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja die dusen blijf vooral weg van mat leder cleaner.
Die is bijzonder agressief!
Heb bijna een vaste lijn met de parts medewerker van Dusseldorp.
Moderator
Doet me denken aan een reclame die je nu veel op tv ziet.Sommige prijzen zijn dusdanig hoog dat ik zelf ook beter kan gaan dealen......
Moet 8 schroefjes hebben met onderdeelnummer 07147129679
50 euro aftikken. Ik denk dat ik maar eens kijk naar een niet oem onderdeel. Zo bijzonder kan zo'n schroefje niet zijn.
Dat is nog goedkoop. Ik kom ze veelal duurder tegen. Waanzin inderdaad.Bij een webshop ook al € 2.45 per stuk..... waanzin!
In Zwolle heb je Van Rossum IJzerhandel. Zij hebben nog heel van dat soort klein grut en kwaliteit-spul, die kent Kristian ook vast wel.Maar waar zijn de bedrijven gebleven waar je zelf nog kan rondneuzen tussen al dit soort klein grut? Die zijn er niet veel meer.
De velgen op die van Bofkont maken hem wel af wat mij betreft, precies goed.
Fraai inderdaad, velgen staan er ook goed onder.Tijdens mijn dagelijkse check van aanbod aan leuke 3-series kwam ik deze tegen. Vind het een prachtige kleur en de trekhaak zit er al onder. Eigenlijk wel gecharmeerd van. Belangrijkste zit er ook op.
320i Touring
Moderator
Maan, gewoon grijs toch? Ik vind m wat duf ogen.Fraai ding. Die kleur is tenminste keer wat anders![]()
Morgen eerst eens informeren wat ze met de inruiler kunnen