Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een contrast tussen de oude en de nieuwe wereld. Mooi dat dat nu nog naast elkaar bestaat.Dank je! Oja, dit vond ik ook wel een leuk plaatje. Ook in Frankrijk zie je veel Model 3’s en MY’s. Met een kleine en lage Eriba ook prima te doen. Langs de Autoroute kun je tegenwoordig prima laden. Ook op onze relatief kleine camping een aantal laadpalen. En daaronder de wereld van 25 jaar geleden, je ziet nog op grote schaal Franse auto’s uit de jaren 80 en 90. Auto’s die zichtbaar al een lang leven achter zich hebben maar nog steeds voldoen.
Ja verdomd ik snap het. Nu je het zegt misschien idd mooier met die oude knik. Anderzijds soms is iets gewoon wennen. Ik kan mij herinneren dat ik de bavianenkont van Alfa aanvankelijk ook afschuwelijk vond en nu vind ik het wel gaan.Ondertussen staat de 3-serie op 102dkm en de Z4 op 98dkm. Met beide nog steeds heel erg tevreden. Z4 is elke rit genieten. Morgen een nieuwe parafen-afdekking ophalen bij de dealer. Duur stukje plastic maar weer een puntje op de i. de oude begint flink te golven wat me stoort. En beter duur dan niet te koop. Onderdeel is waarschijnlijk over 5 jaar niet meer te krijgen.
De 3-serie is nog steeds de perfecte auto voor ons. Kan echt niks bedenken wat me tegenvalt of wat ik beter zou willen. Dat was bij vorige auto’s wel anders. Ik kijk nog weleens met een schuin oog naar een generatie nieuwer, maar als me dat te kostbaar wordt blijf ik met veel plezier doorrijden. Misschien vind ik de F31 wel mooier oud worden dan de G21. Ik mis de kenmerkende Hofmeisterknik bij het actuele model ook.
![]()
Vind de Pre-LCI echt fraai interieur , zeker in mooi donker bruin leder. Vind bijv het scherm ook nog mooi geïntegreerd tov bijv de G31 waar die erop zit en de G21 LCI waar die helemaal doorlooptHet is daar de binnenkant wat ik niet gelijk heel erg mooi vind
Vind de Pre-LCI echt fraai interieur , zeker in mooi donker bruin leder. Vind bijv het scherm ook nog mooi geïntegreerd tov bijv de G31 waar die erop zit en de G21 LCI waar die helemaal doorloopt
Hij is me wat te duur, maar ik heb hem al meerdere malen bekeken in de showroom en ben wel verliefd. Plaatje van een auto met een juweel van een motor. Twee dikke 6-cilinders voor de deur gaat hier sowieso niet gebeuren.
F31 340i
Hij is me wat te duur, maar ik heb hem al meerdere malen bekeken in de showroom en ben wel verliefd. Plaatje van een auto met een juweel van een motor. Twee dikke 6-cilinders voor de deur gaat hier sowieso niet gebeuren.
F31 340i
Elektra was ik ook meest bang voor, maar dat is echt zo eenvoudig. En qua stoppen wel zorgen dan dat je de aardleiding doortrektWij zijn aan het verbouwen, en electrisch heb ik best bang
Moderator
Precies dat!Qua auto: bij een hobby auto zou ik wel durven sleutelen , bij de daily vind ik dat toch wel anders. Die moet het imo altijd doen.
Mijn ervaring is dat bij het sleutelen er altijd meer kapot/versleten blijkt, of afbreekt, na het open maken. En dat onderdeel niet meer leverbaar is of vanuit Verweggiestan moet worden opgestuurd.