Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hum, dat is nu eens een klusje waar ik zelf niet aan zou beginnen. Bij de MX-5 doe ik ook alles zelf, maar als er een 'once in a cars lifetime' klus is laat ik die doen. Koppeling of en diff vervangen of zoiets. Nog nooit voorgehad overigens. Dus respect dat je het aandurft en hopelijk zijn de revisie stukken goedVandaag begonnen om de hydraulische dakscharnieren uit te bouwen. Flinke klus waar je echt goed de aandacht bij moet hebben. Nog een uurtje en dan moeten ze er wel uit zijn.
En dan hoop ik maar dat de set die ik gereviseerd heb het goed doet. Anders alsnog opsturen naar Tophydraulics in de VS. Denk weleens, kan ik niet beter gewoon postzegels gaan verzamelen als hobby.![]()
Ik denk dat het een gevoel van vrijheid geeft om met je caravan ergens heen te rijden. De reis is al onderdeel van de vakantie.Als iemand die nog nooit gecampeerd heeft, is het wezenlijk anders dan ergens naartoe rijden zonder caravan en dan een huisje of stacaravan ofzo huren?
Haha, nee de radio staat bijna altijd uit. Tegen die zescilinder kan geen muziek op.Ik mag toch hopen dat je deze muziek draait tijdens het cruisen.
en daar ontbreekt het me vaak aan. Druk op het werk, druk thuis en dan staat het me al snel tegen. Terwijl ik er ook slecht tegen kan dat zaken kapot zijn. Het moet weer klaar anders is de lol er snel af. Je leert jezelf goed kennen zo.Uiteindelijk kun je meer dan je denkt. Vaak is rust, overzicht en genoeg tijd het belangrijkste. Ik doe dat soort klusjes alleen als ik echt de tijd heb, en anders niet. Met een gezin met 2 jonge kinderen voor mij de beste aanpak
Lars
Word je ook blij van een x1?
Rijdt inderdaad erg goed. Een 220i active tourer ook. Maar geen haar op m’n hoofd (en ik heb er veel) die denkt om daarin te rijden.
Wanneer is iets een echte BMW? Pseudo-kenners zien dan meestal een zes-in-lijn met achterwielaandrijving voor zich, terwijl het merk nog bestaat dankzij zijn viercilinders. Laat je niet gek maken, een BMW waar het bekende logo op zit is een BMW. Of de 'kenners' dat nou blieven of niet.en zo'n X1 is misschien geen echte BMW maar nog wel een bovengemiddeld fijne auto die er in de juiste kleur en uitvoering best goed uit ziet.