Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Leuk, die foto's een keer te zien. Zo te zien heeft Kia samengewerkt met Mazda!
---GT--- zei:Die Pony I is eigenlijk wel een strak wagentje.
Hij heeft de strakke raam- en portierlijnen van een moderne auto en hij is lekker laag.
Daewoo-Chevrolet zei:De Pony I, de Pony I MK II en de Pony II stammen dan ook niet voor niets allemaal van Giugiaro, hetzelfde geldt voor de Stellar/Sonata en de eerste échte Sonata.
ponymans zei:mag ik u verheugen met dit goede nieuws:
deze heeft bij ons 15 jaar op zolder gestaan,en ruim 2 jaar in de showroom,auto is in smetteloze nieuwstaat,er staat 70.000km op de teller
en nu de nieuwe I40 in de showroom is gekomen moest de stellar weg,nu heb ik hem,en kan ie bij mij verder slapen,ik heb nog meer nostalgische hyundais namelijk,later hierover misschien meer.
groeten jasper
Goedendag zei:wow mooi wagenpark.
maar waarom een weggedaan voor de slooppremie????
Leuk, wees er zuinig op!ponymans zei:mag ik u verheugen met dit goede nieuws:
deze heeft bij ons 15 jaar op zolder gestaan,en ruim 2 jaar in de showroom,auto is in smetteloze nieuwstaat,er staat 70.000km op de teller
en nu de nieuwe I40 in de showroom is gekomen moest de stellar weg,nu heb ik hem,en kan ie bij mij verder slapen,ik heb nog meer nostalgische hyundais namelijk,later hierover misschien meer.
groeten jasper
Luap zei:Noord-Korea mag in dit topic niet ontbreken:
https://www.youtube.com/watch?v=rW4ygNCULjo
ofwel een in licentie geproduceerde Fiat Siena.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pyeonghwa_Motors
was dat niet een rode uit Lelystad?ponymans zei:ja die type 2 was niet zo heel duur,ik heb m net weer door de apk gehaald,maar dit jaar moet er wel wat aan de roest gebeuren anders gaat het bergaf met m,ik heb m uit amsterdam btw,lekker dichtbij,anders had ik m ook niet gekocht,ik had m 5 jaar geleden al eens bekeken in friesland trouwens,toen was de staat 100x beter
ik heb een paar jaar terug nog een charmant in stukken gedaan,weet niet meer waar ik die toen had opgehaald...de bodemplaat kan ik weer voor mn ae86 gebruiken.
Daewoo-Chevrolet zei:Forummer HarroZellef heeft zo te zien de aftermarket velgen van de SB-65-XT 'koprol Stellar' overgezet te hebben op de XB-74-JN.
Er is trouwens nog een Stellar die in AutoWeek heeft gestaan, ik zal er eens een scan van maken. Het kenteken had ik echter al gechekt en die was wederom niet meer bekend bij RDW...