Pietzoveel
Asfaltkampioen
Rest my case (5-1-2020 17:44)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Schaduw zei:Overigens ben ik nog wel benieuwd wat nou eigenlijk met samporeren wordt bedoeld. Het woord is mij niet bekend.
BRG zei:De Schaduw zei:Overigens ben ik nog wel benieuwd wat nou eigenlijk met samporeren wordt bedoeld. Het woord is mij niet bekend.
Ik zie ergens iets wat op "shampoo" lijkt...
Wagen wassen misschien?
De Schaduw zei:BRG zei:De Schaduw zei:Overigens ben ik nog wel benieuwd wat nou eigenlijk met samporeren wordt bedoeld. Het woord is mij niet bekend.
Ik zie ergens iets wat op "shampoo" lijkt...
Wagen wassen misschien?
Goeie. Er zal wellicht shamporellen bedoeld zijn. Had ik ook nog nooit van gehoord maar Google levert wel logische hits hiervoor.
John 9401355 zei:Is er überhaupt een garantie schriftelijk vastgelegd of is het allemaal mondeling gegaan?
Blik, glas, banden uitsluiten lijkt mij ook niet erg professioneel voor een contract....
OP zei:In het koopcontract werden de volgende beloftes opgenomen:
- Dorpellijstten vernieuwen
- 2x APK + een volle tank
- Samporeren (?)
- Deur + spiegel nieuw maken
- Gehele auto deuk + krasvrij maken
- Nieuwe ster motorkap (Mercedes logo)
- Nieuwe deken onder de motorkap
- 4 x nieuwe banden
- Auto wordt gebracht
- Garantie 24 maanden, inclusief arbeidsloon op de gehele auto behalve banden, blik + glaswerk. Zoals gezien, bererden en akkoord bevonden.
Op Tweakers loopt er ook nog 1.BRG zei:
BMW 530d M zei:Dit is geen factuur maar een overeenkomst cq offerte. Ik zie overigens maar 1 handtekening of zou de 2e onder het zwarte blok rechtsonder staan?
Het handschrift is niet erg netjes, wat het wellicht slordig maakt. Maar ik heb zelfs bij een bmw dealer gehad dat er met de hand enkele afspraken genoteerd werden. Ik denk dat dit wel vaker gebeurd op voorgedrukte overeenkomsten. Ik zie er persoonlijk dan ook geen kwaad in.
Vaak zijn dit doordrukvellen, waardoor wij pas weten of alles klopt, indien wij vel 2 te zien krijgen (die exact dezelfde gegevens bevat).
Er, vooralsnog, vanuitgaande dat het klopt, heeft ts een eerlijke weergave van de situatie uiteengezet.
Monsieur Le Loure zei:Dit topic lijkt op een slechte soap, met die overeenkomst als hoogtepunt.
Nissan GTR R34 zei:BMW 530d M zei:Dit is geen factuur maar een overeenkomst cq offerte. Ik zie overigens maar 1 handtekening of zou de 2e onder het zwarte blok rechtsonder staan?
Het handschrift is niet erg netjes, wat het wellicht slordig maakt. Maar ik heb zelfs bij een bmw dealer gehad dat er met de hand enkele afspraken genoteerd werden. Ik denk dat dit wel vaker gebeurd op voorgedrukte overeenkomsten. Ik zie er persoonlijk dan ook geen kwaad in.
Vaak zijn dit doordrukvellen, waardoor wij pas weten of alles klopt, indien wij vel 2 te zien krijgen (die exact dezelfde gegevens bevat).
Er, vooralsnog, vanuitgaande dat het klopt, heeft ts een eerlijke weergave van de situatie uiteengezet.
TS zegt dat dit het contract is.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/65557048#65557048
Oh ja, ik had het even verkeerd gelezen, nu ik het nog een keer lees is dat duidelijk.BMW 530d M zei:Klopt, dat bedoelde ik ook.