knipperlicht Opel Rekord, 1.8S, 1983

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Sinds de aanschaf van de auto heb ik problemen met de knipperlichten aan de rechter zijde. Deze heeft het een korte tijd goed gedaan, waarna in eerste instantie het geluid sneller gaat klikken (zonder dat de richtingaanwijzers het doen) en na verloop van tijd er een irritant, constant geluid uit de relais komt. Ik heb dit probleem nooit met het knipperlicht aan de linkerzijde gehad. In eerste instantie is de richtingaanwijzer arm (aan het stuur) vervangen, waarna het weer enige tijd goed ging. Vervolgens is het relais vervangen en ook toen ging het even goed. Het lijkt een massa probleempje, maar ik heb geen idee waar ik het met zoeken.

Maak de contacten van de lampjes eens goed schoon.. vaak maakt het net geen goed contact waardoor het lampje niet meedoet en de boel sneller gaat knipperen.

CXXX zei:
Maak de contacten van de lampjes eens goed schoon.. vaak maakt het net geen goed contact waardoor het lampje niet meedoet en de boel sneller gaat knipperen.

Dit, inderdaad. Mocht dat niet helpen, kun je ook nog even kijken of je ergens een lokaal vochtprobleempje hebt.

Alles nagelopen, het probleem treed niet op met de alarmlichten. Ik ben bang dat ik de zekeringkast moet lospakken.

Terug
Bovenaan