Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar daar is op het forum geen plek voor. Qua kleur past het in ieder geval niet in dit topic.Een Giulia in de VS lijkt mij meer speciaal.
Auto's in een ander buitenland - daar is wel een topic voor.Maar daar is op het forum geen plek voor.
Maar @Roadracer , jij denkt toch niet dat ik 50 weken per jaar op vakantie ben?Auto's in een ander buitenland - daar is wel een topic voor.
Vakantie-auto's, ofwel speciale auto's gezien tijdens je vakantie
Deze auto's kwam ik dit jaar tegen tijdens mijn vakantie in ijsland. Kenmerken van het wagenpark van IJsland, japans, wit, jeep.... er rijden veel barrels rond, en ontzettend veel japanse auto's, fiat zie je niet of nauwelijks, en alle toyota corolla's en yarissen zijn van 't...www.autoweek.nl
Volgens creative director Francesca Sangalli van Cupra is het aanbieden van kleur iets wat de rest van de autowereld al doet. Om de identiteit van het rebelse Cupra te beschermen, is het dus zaak om dat vooral niet te doen. Daarom zijn felle kleuren voortaan niet meer beschikbaar bij Cupra en kun je de nieuwe Raval bijvoorbeeld alleen in doffe tinten als zwart, grijs, wit, blauw, matgroen en een matte, maar olie-achtige pareltint te krijgen.
Moderator
Bij de 208 en Corsa werd er ook niet heel veel voor de leuke gratis kleur gekozen. Het geel op de Polo oogt wat flets tegen een witte achtergrond. Daarom neigde ik naar blauw, maar met een andere omgeving oogt dat geel toch wel weer fris!Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen voor d3 gratis standaardkleur van de nieuwe ID.Polo gaan kiezen (geel).
ik ook laatst!Ik kwam vandaag deze nieuwe Nissan Micra tegen in een wel heel erg vrolijk kleurtje:
![]()
maar dat is toch wat de meeste mensen wel willen? kijk eens op straat of nog erger bij een handelaar in audi's, bmw's en zo. zo'n showroom met jong gebruikte staat vol met vooral zwart, donker grijs en wit. in huizen zijn beige interieurs zonder enige andere kleur helemaal in tegenwoordig. als je je een beetje anders gedraagt of kleedt dan krijg je commentaar. jammerlijke ontwikkeling.Ik heb zelf geen recht van spreken want ik rij zwart en grijs, maar als 2DH koper met zeer specifieke eisen mbt motor en uitrusting kwam ik tot dat setje. Je zal nooit anders zien dat 2 weken nadat ik mijn CX-30 had gekocht, kwam er 1 te koop met dezelfde specs en in het donkerblauw. Even gevloekt toen.
3x een lease auto zelf mogen samenstellen en dan wel voor een kleur gekozen die ik mooi vond. Maar als constructeur de opties voor je klant zo gaan beperken (kostenoverweging, ik snap het wel) en dan zeker voor een sportief gepositioneerd merk als Cupra vind ik een eigenaardige keuze. De vermelde Cupra Born in het rood, schitterend, in mat grijs wordt het vermoedelijk wat minder spannend.
Lekker kleurtje voor een i20 vind ik!