Cornelis1953
Net ingestapt
Helaas (voor mij) een kritische noot over deze in algemene zin goed beoordeelde SUV. Altijd duits gereden maar vorig jaar gekozen voor Peugeot 3008 1.6 gt-line benzine met 165 pk. Luxe uitrusting. Kennelijk voor velen de auto van het jaar (2017) maar niet voor mij. De auto heeft een irritante trilling feitelijk bij alle snelheden maar het meest merkbaar bij constante snelheden op de snelweg. Probleem aangekaart bij dealer en Peugeot Nederland. Dealer heeft bandenwissel uitgeprobeerd, zonder succes. Het probleem wordt nu door Peugeot Nederland afgedaan als producht gerelateerd, ondanks dat er al meer meldingen van zijn binnengekomen. Dus met andere woorden wen er maar aan. Vreemd en feitelijk ongepast om zo met een serieuze klacht om te gaan. Ik ben zeker niet van plan het hierbij te laten. Graag zou ik wat feetback krijgen. Weet overigens niet of ik hiervoor op de goede site zit. Heeft iemand anders mogelijk ook deze of een andere negatieve ervaring? Zijn er nog tips wat te doen in deze situatie?