Hidde 2411217
Net ingestapt
Goedemorgen forumleden,
Mijn rijbewijs is bijna binnen, en nu ben ik mij her en der een beetje aan het oriënteren op diverse autoverkoop sites. Ik zie nu alleen vanwege het gigantische aanbod door de bomen het bos niet meer. Gezien mijn grote kennis van auto's (ahum...
) leek het mij verstandig om jullie raad te plegen! Ik wil uiteraard een betrouwbare kilometervreter aanschaffen, geen kat in de zak.
Handig om te weten:
- Ik ben van plan zo'n 50.000KM p/j te gaan rijden, en dit zo comfortabel mogelijk
- Voorkeur gaat uit naar een wat ruimere auto (D of E-segment)
- Maandelijkse kosten maken me niet zo veel uit, zolang de auto maar betrouwbaar te boek staat
- Lederen (of half lederen) bekleding is een must
Tot nu toe ben ik bij de volgende wagens uitgekomen, graag hoor ik hier jullie meningen en ervaringen over:
- Volvo V70 2.4D/D5
- Volvo V50 2.0D
- Mercedes E 220/270 CDI
Alvast bedankt!
Groetjes, Hidde
Mijn rijbewijs is bijna binnen, en nu ben ik mij her en der een beetje aan het oriënteren op diverse autoverkoop sites. Ik zie nu alleen vanwege het gigantische aanbod door de bomen het bos niet meer. Gezien mijn grote kennis van auto's (ahum...
Handig om te weten:
- Ik ben van plan zo'n 50.000KM p/j te gaan rijden, en dit zo comfortabel mogelijk
- Voorkeur gaat uit naar een wat ruimere auto (D of E-segment)
- Maandelijkse kosten maken me niet zo veel uit, zolang de auto maar betrouwbaar te boek staat
- Lederen (of half lederen) bekleding is een must
Tot nu toe ben ik bij de volgende wagens uitgekomen, graag hoor ik hier jullie meningen en ervaringen over:
- Volvo V70 2.4D/D5
- Volvo V50 2.0D
- Mercedes E 220/270 CDI
Alvast bedankt!
Groetjes, Hidde