Kia Sportage

Guest
Huidige:
m1eyrvmbunyp.jpg

Nieuwe:

ay3yqemblmyv.jpg

z0vyqhhbq05b.jpg

oe1ypepbqxh2.jpg

Prima zo'n evolutie maar verknal die prachtige neus dan niet met zoiets... zonde :(

Guest
Zijkant is lekker dik en achterkant is prima te pruimen. Maar inderdaad die koplampen zijn het net niet.

Wouter82

Moderator

Ik vind die neus een wat merkwaardige mix van Cayenne en Picanto, maar verder wel een aardige auto.

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Het huidige ontwerp is wat mij betreft steengoed, geen enkele andere crossover in deze klasse heeft zo'n kenmerkende, gedrongen en goed geproportioneerde vormgeving. Zijn opvolger is nog steeds mooi met vooral een mooie achterkant, maar oogt als een meer softe versie van zijn voorganger. De nieuwe neus stoort me overigens niet.

Guest
[size=x-large]2016 Kia Sportage Spotted Camouflage-Free, Looks Even Better in Real Life - Photo Gallery[/size]

[size=small]Yeah, we know, the 2016 Kia Sportage was already revealed online, and all the info has been served on the platter, along with official pictures, but we have something better.

By that, we mean a batch of spyshots that are not actually spyshots because there's no test mule and no camouflage foil involved.

That's right, these are real-life pictures with the 2016 Kia Sportage, which we think are a lot better than those studio-and-Photoshop enhanced ones we got from Kia.

Although the weather and the car's color are not helping with the artistical impression here, we have to give it to you: from where we're standing, the new Kia Sportage is a good-looking compact SUV, that's for sure.

This means those who said the previous-generation Kia Sportage was like a toy car from a visual standpoint, will have to realize that with the new generation, Kia went for a more mature and close-knit appearance, that will help the car in its "career".

Inside, the new Sportage has been fitted with the same steering wheel as Kia's new Optima. At the same time, the dashboard might hint at Sorento's cabin, especially if you pay close attention to the air vents.

In any case, we expect further comments from you based on the photo gallery, as we'd now like to talk about the car's oily bits.

Although official details are not available at this point with Kia being very tight-lipped about this subject, we'll tell you the SUV could be fitted with a 1.6-liter GDI petrol, that will come as part of a team that also comprises a 1.2-liter T-GDI, 1.7 CRDi and a 2.0-liter CRDi mill.

Moreover, these units should be exploited by a six-speed manual, six-speed auto and seven-speed dual clutch transmission, according to customer preferences.
[/size]

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_1.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_2.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_3.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_4.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_5.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_6.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_7.jpg

2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery_8.jpg

https://www.autoevolution.com/news/2016-kia-sportage-spotted-camouflage-free-looks-even-better-in-real-life-photo-gallery-99347.html#

Flipje1977

Gebruiker
2211879531332596101.jpg

Kia reveals interior and technical specs of 2016 Sportage ahead of Frankfurt launch

Kia has released a trio of images with the new Sportage's interior, along with comprehensive details regarding the car's underpinnings.

The fourth generation is billed as an all-new model and compared to the one it replaces it's 40mm longer (at 4480mm) and has a 30mm longer wheelbase (at 2670mm) while the height has remained the same at 1635mm. Its new body is also more aerodynamically efficient as drag has been reduced from the previous 0.35 to 0.33 Cd thanks to the revised undercover and the new bumpers. Kia also fiddled around with the overhangs by extending the front by 20mm and shortening the rear by 10mm to create a more raked silhouette.

Due to the model's increased proportions, trunk capacity has grown considerably from 465 liters to 503 liters and they also bumped the fuel tank's size from 58 to 62 liters. Alloy wheel options are vast and range in size from 16 to 19 inches, including an exclusive 19-inch wheel design for the newly added GT Line which adopts a sportier design with ice cube LED fog lamps, dual exhaust mufflers, metal-like underbody diffuser and a sharper suspension setup.

The 2016 Kia Sportage will be available with a 1.6-liter GDI engine developing 132 PS and 161 Nm of torque along with a turbocharged version bumping the output to 177 PS and 265 Nm. There's also a more economical 115 PS 1.7-liter CRDi turbodiesel and an upgraded iteration of the 2.0-liter offered with 136 PS & 373 Nm and 184 PS & 400 Nm. Depending on engine choice, Kia is offering a six-speed manual transmission, an automatic and their new seven-speed dual-clutch 'box.

Stepping inside the cabin, it has received more soft-touch materials and larger 7- and 8-inch touchscreen displays for the infotainment system working together with the standard 6-speaker, 160-watt sound system or the optional 8-speaker, 320-watt JBL setup. Thanks to the car's extended proportions, the interior offers an extra 5mm of headroom in the front and 16mm at the back while legroom has increased by 19mm front and 7mm rear. At an additional cost, the Sportage can be configured with heated front seats with 10-way power control for the driver's seat and 8-way for the passenger . The rear seats can be reclined in one of the 17 available positions (from 23 to 37 degrees) and these too can also be heated for greater comfort.

Noise, vibration and harshness (NVH) levels have been lowered and according to Kia the new Sportage has less cabin noise than most compact crossovers. It's also very safe as it comes packed with a plethora of airbags and numerous systems like Autonomous Emergency Braking, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist, High Beam Assist, Speed Limit Information Function, Blind Spot Detection and Rear Cross Traffic Alert.

Following its world premiere later this month at the Frankfurt Motor Show, the fourth-gen Kia Sportage will go on sale in Europe in the first quarter of 2016.

1027704326337071187.jpg

555400319988679936.jpg

The SLB

Gebruiker
De achterkant is nog wel acceptabel.. maar de rest?? :rolleyes: Wie wil er nou zo'n automaatpook in z'n auto hebben? Daarvoor ben je ook klaar met een Honda Civic uit 1995..

Wouter82

Moderator

[size=x-large]Alle specificaties nieuwe Kia Sportage[/size]

Ruimer en rijker uitgerust - Vorige week kregen we de eerste foto's van de nieuwe Kia Sportage voorgeschoteld, vandaag leveren de Koreanen er de bijbehorende specificaties bij, plus een extra setje foto's van het interieur. De nieuwe Sportage is ten opzichte van het huidige model 4 cm in lengte gegroeid naar 4,48 meter. De wielbasis nam met 3 cm toe naar 2,67 meter en dat resulteert in meer hoofd- (+ 5 mm voorin, + 16 mm achterin), been- (+ 19 mm voorin, + 7 mm achterin) en bagegeruimte, die toenam van 465 naar 503 liter.

Op motorengebied is er keuze uit vier motoren: twee benzineblokken en twee diesels. Nieuw voor de Sportage is de 1.6 T-GDI, de 177 pk en 265 Nm sterke turbomotor die we al eerder in de Cee'd GT tegenkwamen. Deze motor is ook leverbaar met nieuwe 7-traps DCT-automaat. Wie met minder toekan, moet de bekende 1.6 GDI van 132 pk en 161 Nm hebben. Dieselaars kunnen terecht bij een 1.7 CRDI van 115 pk of een 2.0 CRDI van 184 pk.

De nieuwe Sportage is standaard uitgerust met acht airbags en er is een reeks aan actieve veiligheidssystemen leverbaar, al dan niet tegen meerprijs. Denk daarbij aan een automatisch noodremsysteem, rijbaanassistent, grootlichtassistent, dodehoekwaarschuwing, verkeersbordherkenning (snelheid) en een systeem dat waarschuwt voor kruisend verkeer.

Binnenin treffen we een 7- of 8-inch touchscreen, waarmee je onder andere de Connected Services van TomTom bedient. Een 160 watt audiosysteem met zes speakers is standaard, optioneel levert Kia een JBL-systeem van 320 watt met acht speakers. De twee USB-poorten kunnen worden aangevuld met een draadloos oplaadsysteem voor mobiele apparaten.

Nieuw voor de Sportage is het uitrustingsniveau GT-Line, dat je hier op de foto's ziet. Het bestaat uit onder andere een dubbele uitlaat, aluminiumkleurige 'skid plates' en diffuser, 19-inch lichtmetaal en de in een vierkant geclusterde led-mistlampen die we kennen van de Cee'd GT. Dit uitrustingspakket is exclusief voorbehouden aan de Sportage met 1.6 T-GDI-motor.

De nieuwe Kia Sportage bleeft zijn publieksdebuut tijdens de IAA in Frankfurt, die op 15 september van start gaat. In het eerste kwartaal van 2016 staat de compacte cross-over in de showrooms, de prijzen zijn op dit moment nog niet bekend.
https://www.autoweek.nl/nieuws/34107/alle-specificaties-nieuwe-kia-sportage

OzzieMann

Gebruiker
Zover ik heb kunnen vinden zijn die rare ijsklontjes alleen voor de GT-Line bestemd
Bron: Korean Car Blog
In Europe, Kia also will offer a sporty look for the Sportage with the introduction of the “GT-line” model. This sporty model will be available at launch only with the 1.6 Turbo engine, and will include ice-cube 4 LED lights, dual exhaust pippers, black front fascia, sporty steering wheel or 19″ inch wheels.

In datzelfde artikel wat foto's die ik nog niet voorbij had zien komen.
DwxHN6C.jpg

TcwxRfu.jpg

gsUgz82.jpg

YlGB14R.jpg

SOhCWs9.jpg

aDJYYSS.jpg

9HUuSrO.jpg

mnmXrNd.jpg

ZjFy7mM.jpg

9nzpoES.png

RRA8QnY.png

Majortom

Gebruiker
Gewoon een heel mooie auto in zijn segment, ook met de nieuwe neus....
Maar inmiddels ook geen echte prijsbreker meer, zoals vroegere KIA's; hopelijk gaat dat geen potentiële kopers kosten en gaan mensen kiezen voor de "veilige" Tiguan.....

MWH

Gebruiker
Ik heb het wat tijd proberen te geven, maar ik kan tot nog toe niet wennen aan die neus. Hopen dat hij in het echt anders over komt.

OzzieMann

Gebruiker
Majortom zei:
Maar inmiddels ook geen echte prijsbreker meer, zoals vroegere KIA's; hopelijk gaat dat geen potentiële kopers kosten en gaan mensen kiezen voor de "veilige" Tiguan.....

Ik lees heel veel geruchten over een eventuele 1.2 T-GDI die voor de Sportage beschikbaar zal komen. Die motor was al in 2012 aangekondigd door Hyundai/KIA, zal eens tijd worden dat ze zich inderdaad serieus in het downsizen gaan mengen. En CO2 taks van dik 7K maakt van de Sportage (en ook de Tucson) een te hoog geprijsde Koreaan. Met een weekje weten we hopelijk meer.

Majortom

Gebruiker
nickvanozzie zei:
Majortom zei:

Ik lees heel veel geruchten over een eventuele 1.2 T-GDI die voor de Sportage beschikbaar zal komen. Die motor was al in 2012 aangekondigd door Hyundai/KIA, zal eens tijd worden dat ze zich inderdaad serieus in het downsizen gaan mengen. En CO2 taks van dik 7K maakt van de Sportage (en ook de Tucson) een te hoog geprijsde Koreaan. Met een weekje weten we hopelijk meer.

Dat zou inderdaad goed zijn; wat mij betreft zijn de kleinere SUV's uit de betaalbare klasse uit Azië (Hyundai, KIA, Mazda CX5 en nog een paar) lang niet meer zo barok vormgegeven als eerdere generaties die, mij althans, zoals de eerste generatie Santa Fe, toch wel redelijk pijn aan de ogen deden.....
Inmiddels zijn ze wat mij betreft mooier vormgegeven, dan de meeste Europese concurrenten als de Kadjar, Mokka (nou ja....Europees...) en zeker de Tiguan.
Maar dan moet je wel met concurrerende (en dus lagere) prijzen of veel meer uitrusting komen om in de perceptie (ik zeg dus niet dat dit terecht is!) van de meeste Europeanen als alternatief te gelden.

Guest
MWH zei:
Ik heb het wat tijd proberen te geven, maar ik kan tot nog toe niet wennen aan die neus. Hopen dat hij in het echt anders over komt.

Gewoon nog meer tijd gunnen - komt goed.

Overigens, ff wennen aan de Sportage snuit of niet ...... deze is lichtjaren FRAAIER dan wat Lexus haar auto's voor een bakkes meegeeft.:eek:

OzzieMann

Gebruiker
https://www.autoblog.nl/nieuws/laat-je-maar-lekker-met-de-kia-sportage-gaan-80290

Hier wordt gerept over een 1.0 T-GDI met 120 PK.

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Nog wat eigen foto's:

21959797288_dfaa55664d_c.jpg

22157850331_da8b211aba_c.jpg

22147648245_f7fabc9b26_c.jpg

22147651025_20d5803034_c.jpg

Ik vind 'm toch erg geslaagd. Het interieur bevalt me beter dan dat van de Hyundai Tucson, dat ik qua materiaalgebruik enigszins teleurstellend vond, aangezien het met de i10 en i20 toch tot de top behoort.

@ nickvanozzie: Ik zou eerder rekenen op de 1.4 T-GDi benzinemotor. Die motor werd aangekondigd op de IAA Frankfurt bij Hyundai en levert 140 pk en 242 Nm koppel. Da's dus een perfecte vervanger voor de 1.6 GDi (133-136 pk).

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Dit topic loopt ook nog voor geen meter... Hoe dan ook, Kia heeft op Auto Guangzhou de auto als Kia KX5 gepresenteerd voor de Chinese markt.

B8SHR6DQ6N6Q0008.jpg

Meer foto's: https://auto.163.com/photoview/6N6Q0008/180388.html

Rutger DC

Actieve Gebruiker
[size=medium]NIEUWE KIA SPORTAGE VANAF FEBRUARI IN NEDERLAND[/size]
[size=x-small]21 december 2015[/size]

Kia start 2016 in stijl met de nieuwe Kia Sportage, die vanaf februari bij de Nederlandse Kia-dealers staat. Een nieuw design en een interieur waarin kwaliteit de boventoon voert zijn de direct zichtbare highlights. Daarnaast verrast de Sportage met nieuwe motoren, een aanzienlijk verbeterd rijgedrag, geavanceerde technologieën, een breed aanbod aan uitvoeringen en een scherpe prijsstelling vanaf € 25.995,-.

Het nieuwe interieur is voorzien van een fris, modern design, zacht aanvoelende materialen en mat-chromen accenten Een combinatie die het hoge kwaliteitsniveau onderstreept. Andere highlights van de nieuwe Kia Sportage zijn de praktische bruikbaarheid en een uitgebreide reeks aan comfort- en veiligheidsvoorzieningen. Voorbeelden zijn het autonome remsysteem (AEB ), actieve rijbaanbegeleiding, adaptieve koplampen, dodehoekdetectie, grootlichtassistent, een slimme automatische achterklep, snelheidsbordenherkenning, een draadloos oplaadstation voor smartphones, het JBL Premium Sound System en een navigatiesysteem met achteruitrijcamera inclusief TomTom Live Services.

Krachtige en zuinige motoren, nieuwe DCT7-transmissie
Voor de aandrijving biedt de nieuwe Kia Sportage keuze uit twee diesel- en twee benzinemotoren. Voor dieselaars zijn dat de handgeschakelde, voorwielaangedreven 1.7 CRDi met 85 kW/115 pk en de 2.0 CRDi met 136 kW/185, gekoppeld aan een zestraps automaat en 4WD. Op benzinegebied blijft de handgeschakelde 1.6 GDi met 97 kW/132 pk de basismotor, zij het nu met een lagere CO2-waarde.

Daarnaast is de Sportage voor het eerst ook leverbaar met de nieuwe 1.6 T-GDi turbo benzinemotor, naar wens met 2WD- of 4WD-aandrijving. De nieuwe 1.6-liter T-GDI benzinemotor wordt al geleverd in de Kia cee’d GT en pro_cee’d GT, maar werd speciaal voor de Sportage aangepast. Het downsizen van motoren heeft bij Kia alle aandacht en daarom werd de 2.0 GDI uit de vorige generatie Sportage opgevolgd door de nieuwe 1.6 T-GDI, die overigens exclusief is voorbehouden aan de nieuwe GT-Line-uitvoeringen. Naast een handgeschakelde zesbak is hij ook te combineren met de nieuwe DCT7-transmissie met dubbele koppeling.

Bijkomend voordeel van de nieuwe en vernieuwde benzine- en dieselmotoren voor Sportage-kopers is het aanzienlijk hogere (+200 kg) trekvermogen. Dat varieert nu van 1.400 tot maar liefst 2.250 kg.

Nieuwe GT-Line-versies voor extra sportiviteit
Qua uitvoeringen is er voor Sportage-kopers volop keuze. Zes duidelijke en complete uitrustingsniveaus zorgen in alle gevallen voor een passend aanbod aan luxe- en comfortabele voorzieningen. Aan de basis staat de EconomyLine, gevolgd door de DynamicLine, DynamicPlus Line, ExecutiveLine en de sportieve topversies GT-Line en GT-PlusLine. Deze laatste twee zijn geheel nieuw voor de Sportage en verdienen extra aandacht.

De GT-Line is ontworpen voor liefhebbers van sportieve looks. Opvallende kenmerken zijn onder meer LED-icecube mistlampen, sportieve hoogglans zwarte grille, skidplates in zilverkleur, satijnchromen details en raamlijsten, 19” velgen en een dubbele uitlaat. Interieur highlights zijn bijvoorbeeld de lederen GT-Line bekleding, een zwarte hemel, aluminium pedalen en het Drive Mode Select-systeem. De GT-PlusLine voegt daar vervolgens nog tal van begeerlijke extra’s aan toe waaronder een navigatiesysteem met achteruitrijcamera en TomTom Live Services, een JBL Premium Sound System, Xenon-koplampen met dynamische bochtverlichting, een panoramisch schuif-/kanteldak en tal van andere features.

In februari bij de dealer
Vanaf februari 2016 staat de nieuwe Kia Sportage bij de dealer. Daar is hij nu overigens al te bestellen. Prijzen beginnen bij € 25.995,- voor de 1.6 GDi EconomyLine. Voorzien van de nieuwe 1.6 T-GDi in combinatie met de GT-Line-uitrusting is de Sportage er vanaf € 35.995,-. Dieselen kan eveneens vanaf € 35.995,-, met de Sportage 1.7 CRDi DynamicLine.

Bron: https://www.kia.com/nl/kia-nieuws/home/algemeen/nieuwe-sportage-vanaf-februari-in-nederland/

HarrieD

Gebruiker
De "instapper" heeft wel een mooie prijs, maar ik vrees da deze uitvoering zodanig is uitgekleed dat je hier toch geen Euro 28000 voor neer wil tellen. Ik heb de afleverkosten en een metallic kleurtje maar alvast bij de prijs opgeteld.
Het is dus maar de vraag of je nog voor beneden de 30 mille een leuk aangeklede Sportage voor de deur kunt zetten.
Dan zal deze auto het moeilijk krijgen want het merk is voornamelijk afhankelijk van de particuliere koper.
Misschien dat potentiële kopers beter even kunnen wachten tot het einde van 2016. Kia kennende zullen dan de eerste aktiemodellen in de showroom staan.
Helaas voor Kia, maar ik denk dat de BPM de grootste vijand is voor de Sportage. Jammer, want ik zou 'm best willen hebben.

JosTM

Gebruiker
Tja, en als je een pittige benzine motor met automaat wilt hebben, betaal je bijna €14.000 BPM!
Zelfde als bij de Hyundai Tucson.

Deze motoren, met een CO2 uitstoot van 175 zijn niet meer van deze tijd.

Als vergelijking: een BMW X1 met een 192pk motor met 8-traps automaat heeft een CO2 uitstoot van 136.
En een basisprijs van €40.600 waarvan ruim €6.000 BPM.

Rutger DC

Actieve Gebruiker
De 1.6 GDI is eigenlijk de enige aantrekkelijke optie in Nederland, zelfs de duurste uitvoering kost niet meer dan 29.500 euro en dat is netjes. De 1.6 T-GDI en 1.7 CRDi zijn gewoon pittig geprijsd.

Rutger DC

Actieve Gebruiker
309q935.jpg

6h57vk.jpg

345odqs.jpg

14uj9yu.jpg

2wbxcfn.jpg

Meer foto's & test (met Australische specificaties, d.w.z. 2.0 en 2.4 benzinemotoren): https://www.caradvice.com.au/410260/2016-kia-sportage-review/

Wel een moddervet ogend apparaat. Ik vind 'm gaaf. Het ontwerp roept wel wat weerstand op, maar in de reacties lees ik vaak terug dat mensen 'm steeds mooier vinden worden, een ander deel vind 'm spuuglelijk.

JoelD

Gebruiker
Ik vond hem eerst inderdaad spuuglelijk, maar ik moet zeggen dat ik hem inderdaad mooier ben gaan vinden. (y)

Rutger DC

Actieve Gebruiker
[size=medium]Dít is de gefacelifte Kia Sportage[/size]
[size=x-small]Lars Krijgsman - 23 mei 2018 09:15[/size]

Kia heeft het doek getrokken van de gefacelifte Sportage. De auto wordt zowel van buiten als onderhuids aangepakt.

Vorige week kon AutoWeek al spionagefoto's laten zijn waarop de gefacelifte Sportage zich praktisch zonder enig camouflagemateriaal aan de buitenwereld liet zien. Nu heeft Kia de auto ook zelf uit de doeken gedaan.

Kia's momenteel populairste model in Europa - 25 procent van in Europa verkochte Kias is een Sportage - krijgt nieuwe bumpers aan zowel voor- als achterzijde en krijgt opnieuw ingedeelde lichtunits. Natuurlijk brengt Kia nieuwe lichtmetalen wielen en nieuwe kleuren naar de Sportage. De GT-Line is te herkennan aan zijn hoogglans zwart gespoten grille en de skidplates die in zowel voor- als achterbumper een plek hebben gekregen. De GT-Line krijgt verder speciale 19-inch wielen, een dubbele uitlaat en de Kia-kenmerkende ice-cubes ledjes in de bumper die dienstdoen als mistlampen.

In het interieur monteert Kia een nieuw stuurwiel, een vernieuwd instrumentarium en het merk heeft nieuwe zwart-grijze bekleding naar de SUV gebracht. Natuurlijk gaat de Sportage er ook op het gebeid van veiligheidssystemen op vooruit. De auto komt beschikbaar met Smart Cruise Control met Stop&Go;, Around View Monitor en Driver Attention Warning. Op infotainmentgebied is te kiezen uit een 7-inch touchscreen of een 8-inch groot exemplaar.

Op de motorenlijst zet Kia de eerder aangekondigde 2,0-liter grote dieselmotor die is voorzien van mild-hybrid-techniek. Daarnaast wordt de bekende 1.7 CRDi vervangen voor een nieuwe 1.6 CRDi, een blok dat 136 pk en 320 Nm levert en standaard is gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak. Een zeventrapsautomaat met dubbele koppeling staat op de optielijst. De bestaande benzinemotoren blijven beschikbaar.

In het najaar van dit jaar staat de Sportage bij de dealers. Prijzen volgen in een later stadium.

6c9y40sbblx7_800.jpg

hiayglubpbvx_800.jpg

le8yz2vbltu3_800.jpg

Bron: https://www.autoweek.nl/nieuws/dit-is-de-gefacelifte-kia-sportage/

Nog steeds geen 1.4 T-GDI :rolleyes:

Wulp

Gebruiker
Stoere en mooie auto maar die neus blijft een blamage ivm de vorige generatie. Die had een mooie stoere en scherpe neus. Interieus van Hyundai/Kia zijn nog steeds niet zo mijn ding, vooral die roosters zien er altijd een beetje jaren 90 uit

Rutger DC

Actieve Gebruiker
De vernieuwde Sportage debuteerde op de Gaikindo Indonesia International Auto Show in Jakarta afgelopen maand.

Kia_Sportage_Facelift-2-850x567.jpg

Kia_Sportage_Facelift-1-850x567.jpg

Meer foto's: https://paultan.org/2018/08/13/giias-2018-kia-sportage-facelift-sneaks-into-the-show/

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Kia volgt Hyundai (Tucson) met een facelift voor de Sportage die exclusief voor de Chinese markt bedoeld is. De auto heeft een anoniemer front gekregen, een beetje in de stijl van de vorige generatie Ford Edge. Kia heeft 'm op Auto Guangzhou gepresenteerd.

16005671795087_6374473_11.jpg

16005610856657_6374472_11.jpg

16005726487420_6374474_11.jpg

Meer foto's: https://chezhan.bitauto.com/guangzhou-chezhan/n2018/zhanguan/kia/qiyakx5/

Bovenaan