Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die rol gordijntjes![]()
Nog weinig interesse in de Alfa. Prima, dan kan ik hem als reserve auto inzetten. Tussenlager (of cardanas, maar dat hoop ik niet) van de Z4 is defect, dus die gaat binnenkort naar de garage.
Ja, ik moet ook nog een goede advertentie maken. Of ik houd hem wel, ik heb geen idee. Heb er nu ook wel lol mee eigenlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat er al een Bilstein B4 + Eibach veren in mijn winkelmandje staan.![]()
Dat krijg je als je bakjes koffie verkoopt.Ja, ik moet ook nog een goede advertentie maken. Of ik houd hem wel, ik heb geen idee. Heb er nu ook wel lol mee eigenlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat er al een Bilstein B4 + Eibach veren in mijn winkelmandje staan.
![]()
Kwam nog wel een geinig bootje tegen gisteren. Zelfde kleurcombi als mijn Alfa! Zal wel een basismodelletje zijn ook.
Ja, waarschijnlijk wel.Zou dit helpen om vaker te rijden?
![]()
≥ Alfa Romeo 155 2.0-16V Q4 Turbo — Alfa Romeo — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: NeroTechnische informatieVermogen: 137 kW (186 PK)Transmissie: 5 versnellingen, HandgeschakeldBandenmaat:link.marktplaats.nl
Mooi dat soort dingen inderdaad. Ik ga even schaamteloos reclame maken voor Piet (https://www.pietboere-autodetailer.nl/). Ontzettend goed geholpen, eerlijk zijn over het feit dat er maar eentje gepolijst hoeft te worden, banden opgepompt (eentje was 'wat' zacht) en in het bandenzwart gezet, blaadjes weggehaald bij de ruitenwissers.Kreeg van m'n vorige baas altijd de opdracht als een (klant) auto binnen kwam: Altijd de koplampen, achterlichten voorruit (ook binnenkant) en logo's / grilletje / chroomrandje even een lap langs halen. ziet de auto er gelijk weer fris uit! Dat was toen wat makkelijker ivm nog echt glas in de koplampen, maar toch. Hij had wel gelijk! Bijna alle klanten keken weer verliefd naar hun auto als ze 'm meenamen.
Ik heb het bij de vorige Z4 wel eens gedaan, maar het werd toch wel vrij snel weer minder, dus vandaar nu maar uit laten besteden.Ziet er weer netjes uit. Ik heb in het verleden ook eens koplampen laten polijsten. Nooit weer. Knuppel had waarschijnlijk niet afgeplakt want aan de bestuurderskant, uiteraard, zaten krassen. Dan maar zelf proberen.
Daar knapt die echt van op. Doffe koplampen zijn echt een doorn in het oog.Mooi dat soort dingen inderdaad. Ik ga even schaamteloos reclame maken voor Piet (https://www.pietboere-autodetailer.nl/). Ontzettend goed geholpen, eerlijk zijn over het feit dat er maar eentje gepolijst hoeft te worden, banden opgepompt (eentje was 'wat' zacht) en in het bandenzwart gezet, blaadjes weggehaald bij de ruitenwissers.
Ik heb het bij de vorige Z4 wel eens gedaan, maar het werd toch wel vrij snel weer minder, dus vandaar nu maar uit laten besteden.