Engineer2
Kilometervreter
Goed in de gaten houden of die te koop komt dan.. Maar als meneer inderdaad nog genoeg erbij is om even een paar keer op en neer naar Engeland te rijden.. Ik hoop eigenlijk dat hij nog lang van zijn V6 mag genieten.
Nou; ik heb even gezocht naar foto's en kwam alleen uit de nadagen iets tegen zo snel. Ik weet in ieder geval wat jouw mening erover is..
En dit was de opvolger. Ook aan de roest ten onder gegaan
Eerlijk gezegd kijk ik er nu wel anders tegen aan dan vroeger. Hijzelf ook wel trouwens. Maar op een gegeven moment ging het mij ook wel wat verder dan ik mooi vond. Maar dankzij die 155 en alle andere Alfa's erna, en de bijbehorende evenementen, ben ik wel Alfist geworden. Na een 156 GTA Sportwagen is er sinds kort een Mito JTDm gekomen. En die hebben we tijdens een puzzelrit niet al te lang geleden zijn off-road debuut gegeven.
Engineer2 zei:Een vriend van mij heeft ook jarenlang een witte 155 gehad. Een 1.8 8V. Als vrij jonge auto gekocht met volgens mij zwarte bumpers. Wel een licht interieur. Dat was de tuning tijd dus het is nogal eens verbouwd. Body kit erop en een die grote achterspoiler erop van de 156 challenge. Uiteindelijk weggedaan door de roest achter het achterspatbord (bij een 155 kan je die demonteren vrij makkelijk).
Nou; ik heb even gezocht naar foto's en kwam alleen uit de nadagen iets tegen zo snel. Ik weet in ieder geval wat jouw mening erover is..
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,3845959,page=41Joël D. zei:![]()
![]()
Gelukkig is hij gedemonteerd......

En dit was de opvolger. Ook aan de roest ten onder gegaan
Eerlijk gezegd kijk ik er nu wel anders tegen aan dan vroeger. Hijzelf ook wel trouwens. Maar op een gegeven moment ging het mij ook wel wat verder dan ik mooi vond. Maar dankzij die 155 en alle andere Alfa's erna, en de bijbehorende evenementen, ben ik wel Alfist geworden. Na een 156 GTA Sportwagen is er sinds kort een Mito JTDm gekomen. En die hebben we tijdens een puzzelrit niet al te lang geleden zijn off-road debuut gegeven.