Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn motorfietscijfers.Hele wagentje 168 KG en dan 200 pk.![]()
Handig voor roadtrips, beetje op de zitting, beetje in de voetenruimte en je bent van alle wc-stops verlost.Kattengrid voor onder de auto?
Het is geen Engelse autoKattengrid voor onder de auto?
Ja als het alleen die plug is is er natuurlijk weinig aan de hand. En de vorige eigenaar kan natuurlijk best een goed baasje zijn geweest. Maar bij een auto die ik niet ken zou ik toch wel even willen weten hoe het met het oude beestje gaat. Maar volgens mij denk jij er net zo over.Precies mijn gedachte maar als ik de verkoper moet geloven is het de drainage plug die gewoon lekt… zou een makkelijke fix kunnen zijn en de auto is in principe altijd goed onderhouden, maar dan toch wel fijn om gewoon eens te weten wat de stand van zaken is.
Mijn tandarts heeft zo'n wagen. Wel helemaal zwart, vind ik dan weer jammer.Bwoah de Sport Turismo wordt ook steeds goedkoper
Wat vinden je mooi aan het interieur?Deze worden ook steeds voordeliger! Interieur heel mooi, exterieur niet. Tegenwoordig met 0,9% rente op lease, dat is gratis geld lenen lol.