Jeep Cherokee

Matt 5069850

Asfaltkampioen
The new 2026 Cherokee shares its STLA Large architecture with the Wagoneer S and Recon EV

2026-Jeep-Cherokee-001.webp

2026-Jeep-Cherokee-005.webp

• Jeep’s 2026 Cherokee will offer gas, hybrid, and eventually all-electric powertrains.
  • The front end features styling cues borrowed from the upcoming electric Recon 4xe.
  • Interior spy shots show a large digital instrument cluster and touch-sensitive controls.

De huidige:
ugyehlU.jpeg

s9ZZyQT.jpeg

De grotere Cherokee's:
0eCk2DA.png

Het ontwerp is in geen enkel opzicht opzienbarend of buitengewoon mooi, maar het is zo te zien anders dan zijn voorganger een licht verteerbaar ontwerp. De nieuwe Compass zullen de Amerikanen niet gauw te zien krijgen door Trumps tarievenoorlog, dus de terugkeer van de Cherokee is zeer welkom.

De C/D-stijl doet me op deze foto's aan de oude Golf (Variant) denken, trouwens.

Laatst bewerkt:
De huidige is echt verschrikkelijk suf om te zien met die rare 'puntige' neus. Lijkt ook helemaal niet in dezelfde klasse te vallen als één van zijn voorgangers

A38NhBS.jpeg

De nieuwe is duidelijk een verbetering maar ook niet heel bijzonder

Daar wordt je toch ook niet warm of koud van? Kon ook een kia,hyundai of een of ander inwisselbaar chinees hok zijn.

Als dit werkelijk is, hoe hij er aan de achterkant gaat uitzien, dan lijkt hij me nu al verouderd.
In tegenstelling met de voorkant die wel mooi is.

Die achterkant doet mij nog het meest denken aan de Honda Accord van bijna 40 jaar geleden (niet de Aerodeck).

Nee joh, dat kan toch niet? Ze zijn gewoon vergeten de achterkant te ontwerpen.

Een achterkant zonder doorlopende lichtbalk en breeduit gespelde merknaam. Dat kan niet kloppen.

(ik vind het wel wat hebben, eigenlijk)

Die achterkant doet mij nog het meest denken aan de Honda Accord van bijna 40 jaar geleden (niet de Aerodeck).
Ha, ik begrijp wat je bedoelt. Of een Civic Shuttle.

Vind de achterkant ook wel oké. Een heel sterk ontwerp is het niet, de auto oogt nogal algemeen, als een auto uit GTA 5 (of GTA 6 :)), maar dat strakke, zonder allerlei vouwen en moeilijke vormen, is ook wel weer eens prettig op een hedendaagse auto.

Wat maakt het uit wat de bron is als er geen extra foto's zijn?
Dat deze foto enkel op 1 obscure site terug te vinden is, doet me twijfelen of dit werkelijk een Cherokee is. Meestal nemen gerenomeerde autosites dit soort dingen dadelijk over, nu niet.

Altijd een bron vermelden. Nooit een masterscriptie moeten maken? Zonder bronvermelding kreeg je een 0.

Altijd een bron vermelden. Nooit een masterscriptie moeten maken? Zonder bronvermelding kreeg je een 0.
Bronvermelding? We bespreken hier een opvolger van een auto die hier toch niet verkoopt, geen existentialistische theorieën. Straks ook nog voetnoten plaatsen bij onze velgenkeuze?

6 van zijn 14 posts hebben betrekking tot Stellantis.. tja..

Dat deze foto enkel op 1 obscure site terug te vinden is, doet me twijfelen of dit werkelijk een Cherokee is. Meestal nemen gerenomeerde autosites dit soort dingen dadelijk over, nu niet.

autoblog.gr is geen obscure website. En foto's en zeker spy shots mogen niet altijd zomaar gedeeld worden door gerenomeerde autosites. Als ik een spy shot maak met mijn telefoon en ik stuur het door naar AW en zij plaatsen het, dan mag AV dat niet zomaar plaatsen.

Als jij twijfelt aan de echtheid van een overduidelijke echte foto dan is dat jouw probleem. Ik verwacht binnenkort het toegeven van je ongelijk als er meer foto's zijn. (y)

Laat dit nou een forum zijn en geen masterscriptie.. :sleep:

6 van zijn 14 posts hebben betrekking tot Stellantis.. tja..
Ik wist niet dat er quotas bestonden, ik zal er rekening mee houden, de volgende keer
En foto's en zeker spy shots mogen niet altijd zomaar gedeeld worden door gerenomeerde autosites.
Als ik een spy shot maak met mijn telefoon en ik stuur het door naar AW en zij plaatsen het, dan mag AV dat niet zomaar plaatsen.
Op fora wel?
Als jij twijfelt aan de echtheid van een overduidelijke echte foto dan is dat jouw probleem. Ik verwacht binnenkort het toegeven van je ongelijk als er meer foto's zijn. (y)
Ik twijfelde er aan omdat ik vind dat die achterkant niet bij de voorkant past. En omdat ik die foto nergens anders kan vinden. Maar dat heb je al uitgelegd waarom.
Laat dit nou een forum zijn en geen masterscriptie.. :sleep:
De afkomst weten van bepaald nieuws, verduidelijkt soms veel.

Ja

De afkomst weten van bepaald nieuws, verduidelijkt soms veel.

In dit geval niet, zoals ik gisteren zei.

Ik twijfelde er aan omdat ik vind dat die achterkant niet bij de voorkant past.

Past er wel bij en volgt het ontwerp van de nieuwe Compass. Tevens zie je dat de zijkanten en vorm van de achterlampen 'om het hoekje' overeenkomt met de 2e foto in de openingspost.

Heeft hij een keertje eens geen lichtbak en dan is het weer niet goed.
Achterkant doet me aan een Land Rover denken.

De achterklep lijkt iig goed te passen, :ROFLMAO:
Maar ja, pre productie demo auto natuurlijk,
Echt mooi niet, lelijk ook niet. Ongetwijfeld matige kwaliteit en te duur voor wat het is, zoals alle jeep modellen op het moment.

officiële voorstelling door Jeep

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-109-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-114-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-112-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-110-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-113-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-111-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-115-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-100-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-101-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-105-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-108-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-106-1024x576.webp

2026-Jeep-Cherokee-MG-Carscoops-820-107-1024x576.webp

• Jeep has introduced the 2026 Cherokee, ahead of its launch later this year.
  • The redesigned crossover sports an all-new hybrid powertrain with 210 hp.
  • It is significantly larger than its predecessor and returns 37 mpg combined.

Terug
Bovenaan