Jaguar Type 00 Concept

Matt 5069850

Asfaltkampioen
jaguar-type-00-concept.jpg

Een langgestrekte auto heeft altijd wel iets, maar dan zie ik toch liever zoiets als de Mazda RX Vision concept, veel eleganter en tijdlozer wat mij betreft.
12_RX-VISION_H-1024x576TH.jpg

En het is natuurlijk nog maar afwachten hoe de uiteindelijke productieversie er uit zal zien en wat er dan nog over blijft van dat gestrekte.

Het zijaanzicht vind ik best geslaagd. De neus, kont, interieur, logo's en de hele marketingcampagne er omheen is niet helemaal mijn ding.

Als Jaguar bezitter zeg ik; Blasphemy!
Ik wil zacht leder, tweed accenten, een Burr Walnut dashboard, een bekerhouder voor een fles Bowmore, een Humidor in het dashboardkastje en Edward Elgar door de speakers. Een auto ontwikkeld door Jeremy Clarkson voor Winston Churchill. Enzovoorts.

Mooi voorbeeld van een extreem wollig marketingverhaal, een hoop gebakken lucht, om het einde van het merk aan te kondigen….

Alleen al bij het kijken naar dat filmpje krijg ik de rillingen met deze auto bij die stoeprand.... :eek:
:ROFLMAO:

Het laat alle auto's in de omgeving, ook de nieuwere, er in één klap ontzettend ouderwets uitzien, dus dat hebben ze knap gedaan. In potentie best een interessante auto, maar wel redelijk over de top en de vraag wie dit buiten Londen en een paar rijke Arabieren en Chinezen in de praktijk echt gaan kopen straks.

Maar je kan er ook elk willekeurig naampje of logootje op plakken, het kan zo weer de volgende fancy Chinees zijn.

Fantasie auto is het. Zit er onder de lange "motorkap" bagageruimte? Die vleugeldeuren gaan in de praktijk niet werken waarschijnlijk. Puur een dramaqueen om maar in het nieuws te blijven....

Het is gewoon een marketingstunt om actueel te blijven, omdat Jaguar dit jaar geen auto’s verkoopt. Vooralsnog met succes want de hele wereld praat er al maanden over.

Terug
Bovenaan