henk 7587137
Net ingestapt
Nissan GTR R34 zei:Ik denk dat het vooral is dat het niet over een klein gebakje gaat. Het is gewoon een normale auto. Daar moet je met 2m+ ook nog wel goed in kunnen zitten. (En ook in een klein autotje kunnen de meeste lange mensen ook nog wel redelijk goed zitten)
Wat wel vaker voorkomt is dat de stoelen gewoon niet goed passen. Lastig om te controleren, maar misschien rijd er nog iemand rond met een ds3 met andere stoelen?
Mijns inziens maakt u daar een heel grote fout. Zelf ben ik 2.06 en pas echt niet in een Citroen DS3! Het heeft niet alleen te maken met de stand van de stoel en het stuur, maar te meer met andere zaken. De midden konsole bijvoorbeeld, de plaatsing van de binnenspiegel, de beschikbare beenruimte onder het dashboarden het feit of het een drie deurs of een vijf deurs uitvoering is. Ik MOET altijd groot en asociaal rijden, al het andere past niet. In het verleden Opel Omega's, Citroen XM, Volvo's 740, 940, S70's en V70's gereden. Nu de derde Saab, een 9-5! Dus nooit meer voor een iemand met een buitengewone lengte beslissen of hij/zij wel of niet in een auto past graag.