A
Anoniem
Guest
Ik bezit op moment een fiat bravo uit 2007 met zo'n 160000 op de teller en 150pk. Het rijd erg vlot en fijn. Afgelopen jaar voor 1200€ aan onderhoud gehad(grote beurt en condensor airco vervangen). Auto ziet er nog top uit kan nog mee in het huidige straat beeld. Zit eigenlijk alles op wat ik belangrijk vindt alleen twijfel ik erg of ik de auto moet houden. De auto verbruikt steeds meer olie en de distributie riem moet dit jaar gedaan worden. Ik rijd tegenwoordig nog maar 5000 km in het jaar was voor 6 maanden terug +-18000 km.
In de wegenbelasting betaal ik 50 € pm.
Nu zit ik te denken om een occasion Suzuki baleno te kopen. Kosten +-12000€ wegenbelasting €25 pm. Auto uit 2017, 65000km 1.0 boosterjet
Wat ik lees zijn het ruime auto, met nog genoeg pit. Xenon adaptieve cruise control achteruit rij cam. Zijn de extra's die niet op de bravo zitten. Alleen is het niet de mooiste auto.
Het liefst wil ik een nieuwe type 208 2e hands kopen maar die zijn nu nog te prijzig.
Wat raden jullie aan, bravo onderhoud geven en lekker doorsparen voor leuke Peugeot?
Bravo eruit baleno er in en tzt kijken of ik de baleno verkoop voor alsnog de 208 te kopen.
Ik wil er maandelijks op vooruit gaan.
In de wegenbelasting betaal ik 50 € pm.
Nu zit ik te denken om een occasion Suzuki baleno te kopen. Kosten +-12000€ wegenbelasting €25 pm. Auto uit 2017, 65000km 1.0 boosterjet
Wat ik lees zijn het ruime auto, met nog genoeg pit. Xenon adaptieve cruise control achteruit rij cam. Zijn de extra's die niet op de bravo zitten. Alleen is het niet de mooiste auto.
Het liefst wil ik een nieuwe type 208 2e hands kopen maar die zijn nu nog te prijzig.
Wat raden jullie aan, bravo onderhoud geven en lekker doorsparen voor leuke Peugeot?
Bravo eruit baleno er in en tzt kijken of ik de baleno verkoop voor alsnog de 208 te kopen.
Ik wil er maandelijks op vooruit gaan.