Index welke auto in welk nummer van de Autoweek

Lilianne 8230669

Net ingestapt
Ik heb een hele stapel autoweken liggen en ben op zoek naar testen van een specifieke auto. Is er een index te benaderen waarin aangegeven is welke auto's in welke weekbladen worden besproken of genoemd?

Oh dat is een hele goede vraag! Ik lees mee! Dat zou het zoeken inderdaad makkelijker maken, ik heb ook echt heel veel oude Autoweken en het zoeken is soms bijna Mission Impossible.

Weet jij hier misschien meer over @Roadracer ?

Zoek bovenaan de pagina op merk en type auto (onder de header) en selecteer tests. Dan vind je tot pakweg 2006 (uit mijn hoofd) de tests en meestal ook een indicatie in welk nummer dat het staat. Kun je me anders het mark/type doorgeven? Dan kan ik handmatig (en bij oudere nummers) wellicht nog kijken.

Ik zag bij de link van Geuzert dat er artikelen teruggaan tot maar liefst 2001, die auto in kwestie was een artikel over een mooie BMW 7 serie. In dat archief zit er dus een schat aan informatie!
Idd deel ff het merk / type en er is vast wel een forummer hier die zich meldt met info en relevante links.

Bij (sommige) andere tijdschriften staat vaak in het laatste exemplaar van het jaar een overzicht van alle artikelen in het jaar. Misschien bij Autoweek ook? Dat zou in ieder geval al veel zoekwerk besparen.

Ik zag bij de link van Geuzert dat er artikelen teruggaan tot maar liefst 2001, die auto in kwestie was een artikel over een mooie BMW 7 serie. In dat archief zit er dus een schat aan informatie!
Idd deel ff het merk / type en er is vast wel een forummer hier die zich meldt met info en relevante links.

Ze gaan tot 23-10-1998 terug

Terug
Bovenaan