Lilianne 8230669
Net ingestapt
Ik heb een hele stapel autoweken liggen en ben op zoek naar testen van een specifieke auto. Is er een index te benaderen waarin aangegeven is welke auto's in welke weekbladen worden besproken of genoemd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enigzins, maar daar staan niet alle artikelen uit de magazines vermeld met daarbij jaargang en uitgavenummer vermeld.Hoi. Deze bedoel je
Vroeger had je nog een andere tijdens de oude website die was duidelijker. (Dan spreek ik over meer dan 10 jaar geleden)Enigzins, maar daar staan niet alle artikelen uit de magazines vermeld met daarbij jaargang en uitgavenummer vermeld.
Ik zag bij de link van Geuzert dat er artikelen teruggaan tot maar liefst 2001, die auto in kwestie was een artikel over een mooie BMW 7 serie. In dat archief zit er dus een schat aan informatie!
Idd deel ff het merk / type en er is vast wel een forummer hier die zich meldt met info en relevante links.
Sorry, ik had er te snel doorheen gescrolld - all credits to you @Mijn favoriet om dit pareltje aan AW-informatie te delen!