SVF
Kilometervreter
Ik heb me een beetje vastgebeten in de Opel Mokka van de shopwedstrijd. Naast de coupé heb ik ook nog een sedan en een station geshopt die je zou kunnen zien als opvolger van de Omega en dus boven de Insignia gepositioneerd. Geheel tegen de trend in lekker lang en laag. Goed voor de stroomlijn, laag zwaartepunt en sportieve rijeigenschappen. EV aandrijflijn erin en gaan met die banaan! Weg met al die lelijke hoge SUV's. Als het aan mij ligt is dit de EV van de toekomst:
Het plaatje waar alles mee begint:

De coupé uit het wedstrijdtopic:

En de Omega sedan (met verlengde wielbasis en iets verhoogd dak naar achter toe)

En als station:

Laten we zeggen dat dit de GT line is met een lekker opvallend kleurtje en grote sportieve velgen en bij de station zonder dakrails.
Ik heb wat geëxperimenteerd met verschillende kleuren. Ik kreeg in het verleden vaak commentaar op mijn manier van kleur veranderen en eigenlijk doe ik dat nog maar zelden. Het is niet mijn sterkste kant en al lijkt het simpel, het is nog best lastig om op een realistische manier een andere kleur te realiseren al verschilt dat ook per foto.
Blauw:

Rood:

Grijs:

Wit:

Paars:

Donker groen:

En tot slot nog een andere sfeervolle achtergrond voor de coupé:

En groot:

Het plaatje waar alles mee begint:

De coupé uit het wedstrijdtopic:

En de Omega sedan (met verlengde wielbasis en iets verhoogd dak naar achter toe)

En als station:

Laten we zeggen dat dit de GT line is met een lekker opvallend kleurtje en grote sportieve velgen en bij de station zonder dakrails.
Ik heb wat geëxperimenteerd met verschillende kleuren. Ik kreeg in het verleden vaak commentaar op mijn manier van kleur veranderen en eigenlijk doe ik dat nog maar zelden. Het is niet mijn sterkste kant en al lijkt het simpel, het is nog best lastig om op een realistische manier een andere kleur te realiseren al verschilt dat ook per foto.
Blauw:

Rood:

Grijs:

Wit:

Paars:

Donker groen:

En tot slot nog een andere sfeervolle achtergrond voor de coupé:

En groot: