Ik zou zo graag eens een Fiat 126 rijden

KrisPetrolHead

Wegverkenner
Beste allen,

Wie oh wie zou mij kunnen helpen? Ik zou zo graag eens een Fiat 126(p) rijden.

Ik het ooit eens een Fiat 126p Bosmal cabrio gekocht in Polen en mee naar Nederland genomen. Echter was die rot en krijg ik hem niet gerepareerd, dus heb ik hem moeten verkopen.

Maar ja, hoe is het nu om met zo’n fantastisch leuke auto te rijden? Vandaar dat ik er graag eentje een keer huur of leen tegen vergoeding. Kopen zou natuurlijk kunnen, maar ik heb geen stalling en deze zou ik niet graag buiten laten staan.

Mocht jij iemand of bedrijf weten waarvan ik de auto een keer mee mag nemen voor een ritje, dan hoor ik het graag.

Ik weet dat hier in de buurt een verhuur zat die een 126 aanbood, Trap-An oldtimerverhuur. Maar die lijkt er alweer mee te zijn gestopt...

Of eens een berichtje sturen naar de Fiat 126 Club, misschien dat zij je in contact kunnen brengen met iemand (in je buurt) die het aandurft om een vreemde in zijn auto te laten rijden.

Er staan er 4 te koop in Nederland, gewoon vragen of je een proefrit mag maken?

Bij een bedrijf zal het niet zo'n probleem zijn, bij een particuliere verkoper zou ik het niet doen.
Ik heb ooit proefrijders gehad voor mijn toenmalige kanarie gele smart roadster. Ze zijn een dik uur op pad geweest en meldden bij terugkomst dat ze er nog helemaal niet over uit waren en die van mij lekker dicht in de buurt stond en ze eerst eens wilden proefrijden. De kleur en uitvoering was sowieso niet wat ze zochten. :confused:

Bij een bedrijf zal het niet zo'n probleem zijn, bij een particuliere verkoper zou ik het niet doen.
Ik heb ooit proefrijders gehad voor mijn toenmalige kanarie gele smart roadster. Ze zijn een dik uur op pad geweest en meldden bij terugkomst dat ze er nog helemaal niet over uit waren en die van mij lekker dicht in de buurt stond en ze eerst eens wilden proefrijden. De kleur en uitvoering was sowieso niet wat ze zochten. :confused:
Dat is inderdaad niet netjes. Ook bij een bedrijf zou ik dit niet zomaar op die manier doen. Ik heb vaak zat proefritten gemaakt om me te oriënteren en meldt dit dan gewoon netjes.

Terug
Bovenaan