A
Anoniem
Guest
Goedemiddag heren van het goede leven,
Ik ben net nieuw op Autoweek, en heb al een heleboel discussies gelezen op het forum. Ik heb jullie hulp nodig, dus waarom geen eigen discussie starten?
Ik ben opzoek naar een familieauto (benzine), die wel een beetje power heb voor het geval ik af en toe alleen ben. Snel optrekken en snelle bochten maken zal mijn zwangere vrouw niet erg fijn vinden. Haha je leest het goed, er is een kind op komst
. Vandaar de familieauto. Hoe dan ook... Auto moet 5 deurs zijn, benzine, en het liefst een beetje onopvallend. (Heb een passie voor auto's die als wolf onder schaapskleren er uit zien). Hij hoeft niet helemaal als een schaap er uit zien, maar hij hoeft niet opvallend te zijn. Ik had zelf hiervoor een Passat 1.8 T, ook nog eens gechiptuned. Mijn budget ligt rond de 10/11K.
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Ik ben net nieuw op Autoweek, en heb al een heleboel discussies gelezen op het forum. Ik heb jullie hulp nodig, dus waarom geen eigen discussie starten?
Ik ben opzoek naar een familieauto (benzine), die wel een beetje power heb voor het geval ik af en toe alleen ben. Snel optrekken en snelle bochten maken zal mijn zwangere vrouw niet erg fijn vinden. Haha je leest het goed, er is een kind op komst
Ik kijk uit naar jullie reacties!