A
Anoniem
Guest
Hoi WendyJ
Ik heb ook Volkswagen Polo 1.2
Ik heb precies hetzelfde motorlampje
Probleem
Ik heb de wegenwacht gebeld
Ook uit laten lezen krijg ik ook een code
De wegenwacht heeft tegen mij gezegd
De temperatuur van van m n auto moet op 90 graden
Staan mag niet hoger vindt ik raar blijft op 90 staan
Ook naar garage gereden ging het motorlampje weer uit de garage heeft het ook weer uitgelezen dan heeft hij ook geriset heeft de kabel vervangen die in de motor zit dat alle gegevens van de motor alles aangeeft heeft een naam dat weet ik dus niet het is een maand geleden in gezet een ook niet gebrand en vandaag begint de ellende weer en het lampje begint weer te branden ben nu op vakantie 3.15 gereden ook onderweg gestopt ben bijna op de vakantie plek dan gaat hij rode lampje branden moet morgen weer de wegenwacht bellen groeten wim
Ik heb ook Volkswagen Polo 1.2
Ik heb precies hetzelfde motorlampje
Probleem
Ik heb de wegenwacht gebeld
Ook uit laten lezen krijg ik ook een code
De wegenwacht heeft tegen mij gezegd
De temperatuur van van m n auto moet op 90 graden
Staan mag niet hoger vindt ik raar blijft op 90 staan
Ook naar garage gereden ging het motorlampje weer uit de garage heeft het ook weer uitgelezen dan heeft hij ook geriset heeft de kabel vervangen die in de motor zit dat alle gegevens van de motor alles aangeeft heeft een naam dat weet ik dus niet het is een maand geleden in gezet een ook niet gebrand en vandaag begint de ellende weer en het lampje begint weer te branden ben nu op vakantie 3.15 gereden ook onderweg gestopt ben bijna op de vakantie plek dan gaat hij rode lampje branden moet morgen weer de wegenwacht bellen groeten wim