Jasper Oosterhof
Net ingestapt
Zoals de titel al verklapt. Ik sta open voor speciale uitvoeringen, voor reguliere modellen hou ik het bij mijn short list
Even een kort voorstelrondje. Momenteel rijden we een Suzuki Vitara uit 2016 en een Nissan Leaf uit 2016. Ik fiets regelmatig naar het werk en de korte stukjes gaan bijna allemaal met de Nissan Leaf. Voor vakanties en lange stukken pakken we de Suzuki, we komen gemiddeld uit op 7000 km per jaar. Die Suzuki willen we Vervangen want we willen:
- meer ruimte: genoeg beenruimte en grote kofferbak (2 kinderen en een grote hond)
- comfort en stille cabine
- automaat
- trekhaak (nu aanhanger, later waarschijnlijk caravan)
- "premium" audio systeem
- zuinig genoeg: 1/12 of beter
- geen Franse auto's
- Niet te zwaar i.v.m. wegenbelasting
- hoge auto
- betrouwbaar
- niet te duur in onderhoud
Shortlist:
- Mitsubishi Outlander Benzine (proefrit mee gemaakt. Leg de lat misschien niet zo hoog, maar ik was hier al blij mee)
- Skoda Kodiaq (proefrit mee gemaakt. Man man, wat een ruimte en rust. Alleen die DSG is traag)
- Toyota Rav4 (vanaf 2016)
- Lexus NX
- Alfa Romeo Stelvio (mag niet van vrouw)
- Honda CRV 1.5
Zijn nog genoeg andere soort gelijke modellen, maar liever geen VAG product (Skoda Kodiaq even de uitzondering)
Nou, vind ik auto's erg leuk, maar verder dan internet wijsheid kom ik niet. Ik heb een zwak voor auto's met een prachtig interieur. Zeker die special editions. Dat je echt iets bijzonders hebt. Bijvoorbeeld:
- Alfa Romeo Maserati edition
- Hyundai 25 jahre edition
- Skoda laurin en klement
- Ford Vignale
- Renault Initiale
Ik hoor graag van jullie aan wat voor uitvoeringen ik nog meer kan denken. Kort samengevat: Ik zoek een unicorn
Even een kort voorstelrondje. Momenteel rijden we een Suzuki Vitara uit 2016 en een Nissan Leaf uit 2016. Ik fiets regelmatig naar het werk en de korte stukjes gaan bijna allemaal met de Nissan Leaf. Voor vakanties en lange stukken pakken we de Suzuki, we komen gemiddeld uit op 7000 km per jaar. Die Suzuki willen we Vervangen want we willen:
- meer ruimte: genoeg beenruimte en grote kofferbak (2 kinderen en een grote hond)
- comfort en stille cabine
- automaat
- trekhaak (nu aanhanger, later waarschijnlijk caravan)
- "premium" audio systeem
- zuinig genoeg: 1/12 of beter
- geen Franse auto's
- Niet te zwaar i.v.m. wegenbelasting
- hoge auto
- betrouwbaar
- niet te duur in onderhoud
Shortlist:
- Mitsubishi Outlander Benzine (proefrit mee gemaakt. Leg de lat misschien niet zo hoog, maar ik was hier al blij mee)
- Skoda Kodiaq (proefrit mee gemaakt. Man man, wat een ruimte en rust. Alleen die DSG is traag)
- Toyota Rav4 (vanaf 2016)
- Lexus NX
- Alfa Romeo Stelvio (mag niet van vrouw)
- Honda CRV 1.5
Zijn nog genoeg andere soort gelijke modellen, maar liever geen VAG product (Skoda Kodiaq even de uitzondering)
Nou, vind ik auto's erg leuk, maar verder dan internet wijsheid kom ik niet. Ik heb een zwak voor auto's met een prachtig interieur. Zeker die special editions. Dat je echt iets bijzonders hebt. Bijvoorbeeld:
- Alfa Romeo Maserati edition
- Hyundai 25 jahre edition
- Skoda laurin en klement
- Ford Vignale
- Renault Initiale
Ik hoor graag van jullie aan wat voor uitvoeringen ik nog meer kan denken. Kort samengevat: Ik zoek een unicorn