Iemand ervaring met ecu adaptions.nl

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag,

In November 2019 heb ik een Octavia 1.4 150pk gekocht en ik zit eraan te denken deze te laten chippen ergens rond de zomer.

Na hier er al aardig wat over gelezen te hebben zou mijn voorkeur voor de tuning uitgaan naar Vagtechniek.

Maar naar wat googlen kwam ik ecu adaption.nl uit Krimpen tegen bij mij om de hoek dus

Op internet kom ik weinig over ze te weten via forums e.d, dit komt waarschijnlijk omdat ze pas sinds 2017 bezig zijn, nou vind ik dat ook nieuwe/jonge bedrijven een kans moeten krijgen om een goede naam op te bouwen en twijfel ik eraan om als het zover is bij hun langs te gaan. Om wat info in te winnen heb ik een aantal garage bedrijven in de buurt gebeld met de vraag of ze dit bedrijf kennen en wat hun mening over dit bedrijf is. Volgens deze bedrijven is de eigenaar jaren bij een Volkswagen dealer werkzaam geweest en heeft hij echt verstand van zaken, zelf deden ze ook veel zaken met hem en brengen ze er vag auto’s naar toe als ze er zelf niet meer uitkomen.

Nu is mijn vraag is er iemand bekend met ecu adaptions.nl
En als je vind dat het een slecht idee is daar heen te gaan, houd je niet in.....

Je schrijft er niet bij of het een gebruikte of nieuwe is.
Als het een nieuwe is zou ik er mee wachten tot de garantie voorbij is.

Waarom dan niet gelijk een echte snelle gekocht? Het blijft toch gefrunnik in de marge om een blok wat al een beetje aan betrouwbare max zit nog te gaan kietelen.... Had een 2 liter of groter aangeschaft....

Niet lullig bedoeld, maar het lijkt wel alsof ik mijn vrouw hoor. Je vraagt iets simpels en de meningen en niet ter zake doende tegenvragen vliegen je om de oren.

Als je een automaat hebt moet je extra op je hoede zijn. De ervaring leert dat de DSGs heel lullig reageren op een overvloed aan Nms. Dan doen prijsverschillen van minder dan 100 Euro er opeens niet meer toe (refererend aan dezelfde vraag die je op een VAG forum stelde + antwoorden).

@ Boppie
Niet lullig bedoeld...tijd voor aan andere vrouw?

@Boppie: Je hebt een verstandige vrouw! Geeft je blijkbaar allemaal nieuwe invalshoeken om te overpeinzen.

Pietzoveel zei:
@Boppie: Je hebt een verstandige vrouw! Geeft je blijkbaar allemaal nieuwe invalshoeken om te overpeinzen.

Soms wil je gewoon weten of er nog frikandellen zijn. Dan hoef ik niet te horen dat ze ongezond zijn of dat er nog bitterballen zijn. Gewoon ja of nee.

TS wil zo te lezen weten of mensen ervaringen hebben met deze firma.

@Boppie: Dan had hij gewoon google kunnen volgen en de recensies die daar op staan..... geen bericht, goe.........???? Bij AW zitten allemaal wijsneuzen die een visie hebben, een mening en vragen kunnen stellen, net als je vrouw (en die van mij, btw).

Het antwoord is dus: Tune maar raak, beware of the blisters.

Terug
Bovenaan