MennoMenn
Net ingestapt
Hoi lezers,
Nieuw hier! Ben niet zo'n actieve poster, maar kijk graag rond op het forum of autoweek.nl. Ben sinds eind 2021 in het bezit van een 'Brilliant Black' MX-5 NC uit 2005. Het is mijn dagelijks vervoer. Het is een mooie uitvoering uit Duitsland. Gekocht met 98k kilometer, inmiddels alweer 118k. Het is een 2.0, met 5-bak en sper differentieel. Verder voorzien van lederen bekleding, stoelverwarming, xenon, Bose incl. bluetooth en cruise control. (uit een later model)
Zelf nog gedaan; een Bilstein set met verlagingsveren, sportuitlaat, ducktail spoiler (nog niet op de foto) en nieuwe Anthracite Grey Borbet VT velgen in 7.5x17. (ET50 67.1cb) Achter met 3mm hubcentric spacers (nog niet op de foto)
De auto is en wordt zeer goed onderhouden en ik tank (net zoals de vorige 2 eigenaren) altijd octaan 98.
Dit is niet mijn eerste MX-5, zo heb ik ook modellen uit 1990 (met en zonder turbo), 1998 (met turbo), 1999 en 2001 gehad.
Ben mij een beetje aan het oriënteren op een andere auto. Liever niet, maar i.v.m. een mogelijk carrièreaanbod zou ik veel kilometers gaan maken wat financieel niet haalbaar wordt i.v.m. de benzinekosten. Mijn vrouw rijdt mijn vorige auto (Skoda Fabia op LPG) en gezien onze zeer positieve ervaringen met LPG, zal de vervanger wellicht moeten worden uitgerust met LPG. Wil alleen wel weer een cabrio en bij voorkeur een roadster natuurlijk.
Nieuw hier! Ben niet zo'n actieve poster, maar kijk graag rond op het forum of autoweek.nl. Ben sinds eind 2021 in het bezit van een 'Brilliant Black' MX-5 NC uit 2005. Het is mijn dagelijks vervoer. Het is een mooie uitvoering uit Duitsland. Gekocht met 98k kilometer, inmiddels alweer 118k. Het is een 2.0, met 5-bak en sper differentieel. Verder voorzien van lederen bekleding, stoelverwarming, xenon, Bose incl. bluetooth en cruise control. (uit een later model)
Zelf nog gedaan; een Bilstein set met verlagingsveren, sportuitlaat, ducktail spoiler (nog niet op de foto) en nieuwe Anthracite Grey Borbet VT velgen in 7.5x17. (ET50 67.1cb) Achter met 3mm hubcentric spacers (nog niet op de foto)
De auto is en wordt zeer goed onderhouden en ik tank (net zoals de vorige 2 eigenaren) altijd octaan 98.
Dit is niet mijn eerste MX-5, zo heb ik ook modellen uit 1990 (met en zonder turbo), 1998 (met turbo), 1999 en 2001 gehad.

Ben mij een beetje aan het oriënteren op een andere auto. Liever niet, maar i.v.m. een mogelijk carrièreaanbod zou ik veel kilometers gaan maken wat financieel niet haalbaar wordt i.v.m. de benzinekosten. Mijn vrouw rijdt mijn vorige auto (Skoda Fabia op LPG) en gezien onze zeer positieve ervaringen met LPG, zal de vervanger wellicht moeten worden uitgerust met LPG. Wil alleen wel weer een cabrio en bij voorkeur een roadster natuurlijk.