Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lycan Capri zei:dens zei:Check even hoe de bodem van de auto is. Ik hoorde 2 verhalen van roest door langdurige lekkage bij regenval. Vooral de eerste bouwjaren hebben veel last van lekkages gehad. Iets met deurrubbers en lekken via het derde remlicht?
Ik denk dat de techniek het lang vol kan houden, mits goed onderhouden. En mocht er iets kapot gaan dan is het vaak de moeite waard om te repareren/vervangen. Maar een roestende auto is een ander verhaal.
Topic is antiek
Lycan Capri zei:Wat voegde jouw reactie toe aan de vraag die Jouke 2 jaar geleden stelde en nu dus niet meer relevant is?
Deux cent cinq zei:FW Ta-183 Huckebein I zei:ligt er aan: de Japanse motor van je C1 kan normaal gesproken nog wel een paar honderdduizend km mee![]()
Helaas is dat niet zonder meer waar. De motoren van de C1, althans van de vroege exemplaren, hebben nogal eens last te hebben van kantelende zuigers en gaan dan (fors) olie verbruiken. Wij hebben een C1 gehad, nieuw gekocht, keurig dealer onderhouden, maar ook die ging steeds meer olie verbruiken. Daar kunnen ze misschien best oud mee worden, maar ik ben niet erg onder de indruk van die 'Japanse kwaliteit'. (Made in Poland, btw)
Idefiqs zei:Is het soms besmettelijk dat iedere keer prehistorische topics worden gereanimeerd?![]()
Jan 2636960 zei:Ik heb ook ff een vraag.
Ik heb een Cirtroën C1 uit 2007, gekocht in 2013 met 60K op de teller. Nu staat er 200K op.
Maar voor mijn nieuwe werk rijdt ik er nu zo'n 1000KM per week mee. Hoelang gaat ie mee ongeveer?
En wat is eigenlijk een schappelijke KM vergoeding als je 200KM per dag rijdt. Krijg maar 15euro per dag nu maar
daar redt ik de benzinekosten niet eens van.
Wat een rare vraag, een auto gaat niet zolang mee daar is geen termijn of kilometerstand voor.Jan 2636960 zei:Ik heb ook ff een vraag.
Ik heb een Cirtroën C1 uit 2007, gekocht in 2013 met 60K op de teller. Nu staat er 200K op.
Maar voor mijn nieuwe werk rijdt ik er nu zo'n 1000KM per week mee. Hoelang gaat ie mee ongeveer?
En wat is eigenlijk een schappelijke KM vergoeding als je 200KM per dag rijdt. Krijg maar 15euro per dag nu maar
speedtouch zei:Jan 2636960 zei:Ik heb ook ff een vraag.
De vergoeding (als je dat zo mag noemen) lijkt me laag, dus je moet dat een keer bespreken met je werkgever.
3ADZAM zei:Als de schijfremmen voor al vervangen zijn bij een km. stand van onder de 132k dan vind ik dat zeker niet goed. Worden waarschijnlijk veel korte stukjes mee gereden.
Goedendag zei:Als 132.500 al ene prestatie is...
Naar aanleiding van dit topic zit ik eens op MP te kijken. Kom ik en nette Aygo tegen met 331dkm, daar wordt nog 2k voor gevraagd! Wauw. Die auto is 13 jaar oud en ooit gekocht voor nog geen 10k gok ik. Minder afschrijving per kilometer gaat je niet lukken.
Barri zei:@AE: ik denk dat je met je advies in het verkeerde topic zit.
Ruitframe repareren kan je zelf eens proberen, is niet heel ingewikkeld.