Hoe beste vergelijken? Automaat, geen mini, tot 12.000

autovergelijk

Net ingestapt
Omdat mijn Nissan Note uit 2007 (140.000 km) onderhand wel echt oud wordt ben ik aan het rondkijken voor een andere auto.

Wat ik wil:
-automaat (heb nu handgeschakeld maar partner automaat en dat vind ik veeeeeel fijner)
-cruise control
-5 zitplaatsen (regelmatig met 4 in de auto)
-kofferbakruimte (grote hond/koffers)
- ik rij ca. 20.000 km per jaar
- zuinig (benzine of hybride)
- tot € 12.000 (incl inruilen Note waar ik ca 2.000 voor verwacht te krijgen)
- tot 50 km van Roermond
- ik wil er graag een jaar of 5 mee rijden
Ik ben niet merkvast (ik heb er geen verstand van)

Dit heb ik zelf gezien en vind ik wel leuk maar hoor graag tips en aandachtspunten:

Citroën C4 Cactus - Automaat 1.2 Feel | Climate | € 10.7502014, Benzine, Automaat, 44.334 km
https://www.autowereld.nl/citroen/c4-cactus/automaat-1-2-feel-climate-navi-actie-all-in-prijs-33258058/details.html

Peugeot 2008 - 1.2 VTi Active Pack Premium Automaat€ 11.445 2014, Benzine, Automaat, 30.961 km
https://www.autowereld.nl/peugeot/2008/1-2-vti-active-pack-premium-automaat-33062207/details.html

Alvast bedankt!

Hallo,

De C4 Cactus is een hele leuke auto, maar begrijp goed dat de 'Automaat'van de C4 geen echte automaat is, dit is een gerobotiseerde handbak. Ga je hem rijden als een automaat, zul je er niet blij van worden. Rij je hem als een handbak die zelf schakelt en dus even het gas loslaten als je merkt dat hij gaat schakelen, rijdt het prima. De 1.2 heeft volgens mij een 5 bak en geen 6 bak, dit is wel jammer. Dit omdat het 1.2 motortje met 82pk van zichzelf al niet bijzonder vlot is, gecombineerd met de ETG versnellingsbak wordt hij er zeker niet sneller op. Er zijn ook exemplaren met een 6-bak te vinden, volgens mij hebben ze dan meteen wat meer vermogen.

Je zou een Toyota Auris kunnen nemen van een jaar of 7/8 oud. Deze zijn erg betrouwbaar en de CVT is erg fijn en comfortabel. Je moet wel even proefrijden, want bij het optrekken blijft de auto op 1 bepaald toerental hangen, dit ervaart niet iedereen als prettig.

Zou trouwens m'n zoekbereik wel wat uitbreiden. Je beperkt jezelf heel erg door te kijken naar maximaal 50km rondom een bepaalde plaats.

De cactus heeft een semi automaat, zal ik niet aan beginnen als ik jouw was.

De Peugeot ook kans dat die een semi bak heeft, maar niet in de gelegenheid kenteken te checken. Ook ga je in de Peugeot de ruimte missen die je in de note wel hebt

De Toyota verso s is volgens de consumentenbond al jaren op rij de meest betrouwbare auto. Die heeft een traploze automaat.

Jazzik komt straks de verso s afkraken en komt met een yaris hybride. Of hij tip de Honda jazz met of zonder hybride, dat is overigens ook een uitstekende keuze.

Maar aangezien de verso s net als de note meer ruimte heeft dan een yaris hybride, vind ik de verso s een betere optie.

De clio station zal ook nog voorbij komen die heeft een automaat met dubbele koppeling, op een andere topic plaats iemand dat die ontevreden is over deze edc automaat. Schijnen mindere lichtingen hier en daar van te zijn en houden niet van rijden in de file.

De cvt bakken van Nissan zijn ook niet probleemloos en de 1.2 motor van Nissan verdient ook aandacht en uitzoekwerk.

Veel succes

@gidion volgens mij was de cactus 1 van de laatste PSA modellen die de vol automaat 6 traps kreeg, denk te gelijk met de puretech motor, maar dan praten we over andere bedragen. De autovergelijker van autoweek zit er in elk geval naast bij de bue hdi, want die heeft nog steeds een semi bak.

Bij de facelift verdween de semi automaat, maar dan hebben we het al helemaal over andere bedragen, nieuw was de cactus toen gelijk ook geen koopje meer

Auto encyclopedie zei:
@gidion volgens mij was de cactus 1 van de laatste PSA modellen die de vol automaat 6 traps kreeg, denk te gelijk met de puretech motor, maar dan praten we over andere bedragen. De autovergelijker van autoweek zit er in elk geval naast bij de bue hdi, want die heeft nog steeds een semi bak.

Bij de facelift verdween de sdmj automaat, maar dan hebben we het al helemaal over andere bedragen

De C4-C type 1 e-HDI ETG heeft ook een 6-bak

semi automaat? Ik wist niet eens dat dat bestond...dat wil ik dus niet

Toyota Verso van 7 a 8 jaar kan dus nog wel 5 jaar gebruikt worden en dan nog 100.000 km lopen? Als ik ga zoeken op wat voor max aan km moet ik dan invullen? En daar zit geen semi automaat bij?
De Auris vind ik ook wel leuk maar dan denk ik wel de sw versie want de gewone ziet er wel erg klein uit (Yaris vind ik net te klein, ik wil een slagje groter)?
Alvast bedankt

Klopt de benzine verso s heeft altijd een traploze cvt bak.

De diesel uitvoering van de verso s die in Nederland als Subaru trezia is geleverd heeft een semi automaat, dus wel op brandstof selecteren want kan altijd een verdwaalde geïmporteerde diesel tussen staan.
Altijd kenteken checken op dat de km stand klopt en hoeveel eigenaren die heeft gehad. En voor je droom auto rij je desnoods naar Groningen, goede afspraak maken dat ze hem vast houden nogmaals bellen voor vertrek ik rij nu uit Roermond, loop je vertraging op nogmaals bellen.

Andere naam voor semi automaat is half automaat. Met grote boog er omheen, ze zijn makkelijk te herkennen er zit geen p-stand op. Ingewikkelde techniek vaak storingen en ze schakelen altijd op het moment dat je denkt komt me nu even niet goed uit.
Bij Peugeot en citroen is het wel ingewikkeld want die hebben een elektronische handrem waar groot de letter p op staat, onbetrouwbare auto handelaren zullen dat gebruiken dat het dan om een vol automaat gaat.

Auto encyclopedie zei:
Ingewikkelde techniek vaak storingen en ze schakelen altijd op het moment dat je denkt komt me nu even niet goed uit.
Bij Peugeot en citroen is het wel ingewikkeld want die hebben een elektronische handrem waar groot de letter p op staat, onbetrouwbare auto handelaren zullen dat gebruiken dat het dan om een vol automaat gaat.

Ze schakelen inderdaad snel op, maar dat doet elke automatische bak tegenwoordig. Ik hoor hier bijvoorbeeld ook veel DSG eigenaren over klagen. Als je de ETG de sporen geeft trekt hij hem zeer zeker door. Laatst nog een proefrit gemaakt met een Cactus HDI ETG.

Ook qua betrouwbaarheid zijn ze tegenwoordig gewoon goed, de oudere exemplaren hadden inderdaad nog weleens een storing. Wat ook meehelpt is dat je niet teveel verschillende mensen met verschillende rijstijlen in je auto laat rijden.

Vwb de automatische handrem, die zul je op de eerste type cactussen niet vinden. Die zit bijvoorbeeld wel weer op de C4 Picasso

Als je hond in de bagage ruimte zit tijdens vervoer dan is een auto die recht toe recht aan is de meest veilige keuze, hij zal niet snel de achterklep op zijn hoofd krijgen bij het dicht doen. De note die je nu hebt is daar een goed voorbeeld van. De verso s geldt datzelfde voor. Auto's die rond aflopen is altijd lastiger klep dicht doen met een hond.

Ik heb zelf een x meegemaakt dat ik een cactus blue hdi van voor de facelift zocht, toen probeerde ze mij ook wijs te maken dat het om een vol automaat ging. Volgens de carbase van autoweek is het ook een vol automaat, maar dat klopt dus niet.

P. 'S Thanks voor je info(y)

Ik ben het er mee eens dat een half automaat niet zo fijn is als een vol automaat, maar op het forum wordt het wel erg negatief afgeschilderd.
Sinds ruim 2 jaar rijd ik een 208 82pk met semi automaat (vanaf nieuw). Het is eventjes wennen, vooral als je een vol automaat verwacht. Wanneer je een heel klein beetje samenwerkt met de automaat en een normale rijstijl hebt is het echt prima. Ik vind het althans veel fijner dan zelf schakelen.
Een 'luxere' automaat is ook vaak (een stuk) duurder, vandaar dat ik voor deze ging. Tot nu toe absoluut geen spijt, en nog nooit een storing gehad.

Dat gezegd hebbende, je lijkt me een ideale kandidaat voor een Auris hybrid station. Redelijk veel ruimte, enorm betrouwbaar, fijne (vind ik) automaat, enorm zuinig en over het algemeen genomen lage kosten.

Zowel hij zelf als zijn vrouw gaat er inrijden, dat zijn al twee verschillend rijstijlen. Als ik namens mezelf spreek heb ik al meerdere rijstijlen. Soms te laat vertrokken en soms lekker rustig op de weg, dan weer stapvoets, nog even snel door oranje, zit er niet alleen in, dus even rustig aan.

1) Gezien uw wagen volume, wordt mijn opmerking' appelen met peren vergelijken'. Excuses daarvoor.
2) Maar ik rij sinds 2018 in een Daihatsu Cuore automaat, waar ik een trekhaak en cruisecontrole aan heb laten toevoegen Samen 7.250,00
3) En de sport bij aanschaf was: koop een niet-Europeaan van minimaal 10 jaar oud, automaat , met zo min mogelijk kilometers en als het even kan vanaf een eiland.
4) Die vond ik op Tholen (voorheen een eiland in het Zeeuwsche) uit 2007-09 met 41.000 op de teller, in staat van nieuw qua lak.
5) Bij een service beurtje in Barendrecht bleek dat de remschijven nog nooit vervangen waren : voor de dealer godsonmogelijk onder de rook van Rotterdam, maar in Tholen volstrekt gebruikelijk.
6) Vervolgens naar Assen verhuisd en in een jaar meer kilometers mee gemaakt dan in de voorgaande 10 jaren.
7) Bleek gisteren bij APK, jaarbeurt en winterbanden vervangen, 80.020 km, dat de bougies voor het eerst vervangen werden! Reden van vervanging: de dealer vond dat ie te onzuinig rijdt, ik hou alle tankbeurten bij en was met 1 op 18,5 vorige week erg tevreden.
8) Vorige jaar dacht ik dat de uitlaat problemen gaf, want het geluid veranderde. De dealer vertelde in 30 jaar tijd nog nooit een Daihatsu uitlaat vervangen te hebben: ze kunnen niet roesten want zijn van rvs.
9) Dat bleek aan de benzine te liggen, in Eu 95 werd toen die 10% ethanol verplicht. Sindsdien rijdt ik op de iets duurdere Shell super plus of zo iets ( daarbij kan men de CO2 voor 1 cent extra laten afkopen, doe ik niet).
10) Als u echt schier gratis wilt rijden in een Daihatsu automaat: er staan er via deze site een stuk 12 te koop voor weinig tot niets.
11) De distributieriem zit niet in de Cuore automaat: in plaats daarvan zit er zo'n ketting die om de 185.000 km vervangen moet worden. Ik doe mijn best die km ook te maken...met dezelfde wagen.
12) In 1986 kochten we de eerste Daihatsu , Charade 3 cil diesel, die toen 1 op 25 reed. Binnen 3 jaar blies mijn vrouw de motor op, bij 275.000 km en kreeg (garantie liep toen tot 300.000km/ 3 jaar) een nieuwe motor vergoed: er bleek in de fabriek geen begrenzer ingebouwd. Haar nichtje had al twee keer de turbo versie motor opgeblazen, door voor de lol achter mijn ex aan te rijden.
13) Neem geen Europeaan, tenzij u de geldpest heeft, stel ik inmiddels!

De 4 traps automaat van daihatsu heeft invloed op het verbruik. 1 op 18,5 is veel voor een cuore, maar wel netjes voor een cuore automaat.

Voor 't.s zal hij dan voor de daihatsu materia moeten gaan, maar die gaat echt tegenvallen qua verbruik. Zelf rij ik een Daihatsu Sirion 1.3 automaat die is verre van zuinig, de zwaardere materia 1.5 lust nog wel een slokje meer.

Bedankt voor alle informatie. Ik denk uiteindelijk dat ik rustig ga kijken en niet ga haasten en desnoods nog jaartje doorrijden in de Note om door te sparen.

Nu heeft een Auris stationwagon hybride mijn voorkeur. daar zou ik dan ook wel verder voor durven te rijden. De hond past er in (en ik vind het leuker dan de Verso).

Ik zou echt voor een maatje groter gaan en dan inderdaad naar een Auris kijken of bijvoorbeeld een Renault Megane, Opel Astra of een andere auto in die klasse zeker omdat je er regelmatig met 4 in zit en er niet bij vermeld hoe groot die mensen zijn, want achterin iedere genoemde auto is het al volwassene krap.
Daarbij zou ik ook je grens van 50km laten vervallen, je krijgt daardoor wel een heel beperkt zo gebied en moet dan nemen wat je ziet en niet wat aan je wensen voldoet.

Omdat je de 2008/cactus zelf in gedachte had, kun aan de ene kant ook gewoon kijken naar de auris hatchback. Voor het geval je de sw te groot vind. Ik weet niet hoe het met parkeren zit waar jij woont.

autovergelijk zei:
Bedankt voor alle informatie. Ik denk uiteindelijk dat ik rustig ga kijken en niet ga haasten en desnoods nog jaartje doorrijden in de Note om door te sparen.

Nu heeft een Auris stationwagon hybride mijn voorkeur. daar zou ik dan ook wel verder voor durven te rijden. De hond past er in (en ik vind het leuker dan de Verso).

Goede keuze, als de auto nog in prima conditie is en het nog een jaartje volhoudt. Volgend jaar is dezelfde auris alweer een stukje goedkoper en heb je meer centjes op je rekening staan.

In een mijn straat waar het elke dag weer rondjes rijden is voor een parkeerplaatsje, gaat mijn voorkeur uit naar de hoogte in ipv de lengte van de auto. TS komt zelf met auto's uit het b-segment dus daar zal een gedachte achter zitten. Dat maakt mij in elk geval ontzettend en oprecht nieuwsgierig, waarom de keuze nu valt op een station uit een segment hoger.

Mede forumers min maken vanachter een scherm , ben ik nooit zo gecharmeerd van, maar volgens mij krijgen personen die een abonnement hebben op de papieren autoweek een vrijbrief om maar te schelden wat ze willen en word hoogstens hun post aangepast, terwijl leden die dit niet hebben bij elk wisse wasje verwijderd worden.

Auto encyclopedie zei:
In een mijn straat waar het elke dag weer rondjes rijden is voor een parkeerplaatsje, gaat mijn voorkeur uit naar de hoogte in ipv de lengte van de auto. TS komt zelf met auto's uit het b-segment dus daar zal een gedachte achter zitten. Dat maakt mij in elk geval ontzettend en oprecht nieuwsgierig, waarom de keuze nu valt op een station uit een segment.
De hoogte in heeft weinig meerwaarde als je achterin wilt zitten, daar heb je meer aan beenruimte dan aan een hogere instap. Maar als hij denkt aan de door hem genoemde auto's ruim genoeg zijn moet hij dat doen.
Voordeel van de gewone auto's in welke vorm dan ook is dat er veel meer aanbod in is.

Auto encyclopedie zei:
In een mijn straat waar het elke dag weer rondjes rijden is voor een parkeerplaatsje, gaat mijn voorkeur uit naar de hoogte in ipv de lengte van de auto. TS komt zelf met auto's uit het b-segment dus daar zal een gedachte achter zitten. Dat maakt mij in elk geval ontzettend en oprecht nieuwsgierig, waarom de keuze nu valt op een station uit een segment hoger.
.
Ik vond die auto's van mijn 1e keuze er vooral leuk uitzien en leken wel ruim. De Toyota Auris SW leek me altijd al leuk maar te duur maar als ik kijk naar de restwaarde is dat wel te doen. Parkeren is hier geen probleem gelukkig en op het werk ook niet (en de helft van de tijd kan ik naar een locatie op fiets afstand wat ik dan du sook doe).
Maar wat mij betreft mag het topic dicht hoor, ik weet nu even voldoende.

Epica zei:
Aras zei:
Epica zei:
Ik zou echt voor een maatje groter gaan
Het gaat er niet om wat jij wil. Het is aan TS.
Grote meid, je kan ook wat jatten. Maar als je mijn punt niet snapt laat het dan, nu zet je jezelf alleen voor lul.
Toch knap, als je overal duidelijk laat zien dat echt een maatje groter nodig hebt, toch snel op je pikkie getrapt bent.

Zo’n dingetje slijt als je echt overal je plasje overheen moet doen?

Aras zei:
Epica zei:
Aras zei:
Epica zei:
Ik zou echt voor een maatje groter gaan
Het gaat er niet om wat jij wil. Het is aan TS.
Grote meid, je kan ook wat jatten. Maar als je mijn punt niet snapt laat het dan, nu zet je jezelf alleen voor lul.
Toch knap, als je overal duidelijk laat zien dat echt een maatje groter nodig hebt, toch snel op je pikkie getrapt bent.

Zo’n dingetje slijt als je echt overal je plasje overheen moet doen?
Ik geef helemaal nergens aan dat ik een grotere nodig hebt, dat haal jij ergens uit je duim vandaan. Het is praktischer maar zeker niet nodig. Dus ga lekker om je duimzuigen.

We zijn hier duidelijk in het episch centrum van een intellectuele aardbeving beland...
Nu nog een cursusje vérplassen (en Nederlandse taal)...

Maar ik zou zeggen, ga eens langs een garage in de buurt die de een van beide of allebei heeft staan, ga kijken of het groot genoeg is en ga een proefrit maken, zo kan je er achterkomen of het wat voor je is.

autovergelijk zei:
Omdat mijn Nissan Note uit 2007 (140.000 km) onderhand wel echt oud wordt ben ik aan het rondkijken voor een andere auto.

Wat ik wil:
-automaat (heb nu handgeschakeld maar partner automaat en dat vind ik veeeeeel fijner)
-cruise control
-5 zitplaatsen (regelmatig met 4 in de auto)
-kofferbakruimte (grote hond/koffers)
- ik rij ca. 20.000 km per jaar
- zuinig (benzine of hybride)
- tot € 12.000 (incl inruilen Note waar ik ca 2.000 voor verwacht te krijgen)
- tot 50 km van Roermond
- ik wil er graag een jaar of 5 mee rijden
Ik ben niet merkvast (ik heb er geen verstand van)

Dit heb ik zelf gezien en vind ik wel leuk maar hoor graag tips en aandachtspunten:

Citroën C4 Cactus - Automaat 1.2 Feel | Climate | € 10.7502014, Benzine, Automaat, 44.334 km
https://www.autowereld.nl/citroen/c4-cactus/automaat-1-2-feel-climate-navi-actie-all-in-prijs-33258058/details.html

Peugeot 2008 - 1.2 VTi Active Pack Premium Automaat€ 11.445 2014, Benzine, Automaat, 30.961 km
https://www.autowereld.nl/peugeot/2008/1-2-vti-active-pack-premium-automaat-33062207/details.html

Alvast bedankt!

Beide auto's vind ik leuk. Ze zijn eerst geleverd met ETG halfautomaat,
vanaf volgens mij vanaf 2016 bij de Peugeot 2008 en vanaf begin 2017 bij de Citroën Cactus zijn deze auto's geleverd met een hele goede, Japanse Aisin 6EAT automatische versnellingsbak.

Bij de eerste bouwjaren van de 1.2 is een serie geweest met slechte distributieriemen, kijk dus of die vervangen is of onderhandel een nieuwe distributieriem er bij. De nieuwere exemplaren vanaf ongeveer 2016 waren prima Ik zou zelf op zoek gaan naar een exemplaar met een EAT6 Automaat.
Die zijn wel wat duurder.

Een alternatief is nog de Renault Captur, ik zou er dan een nemen vanaf de facelift, alleen zijn die erg populair en flink duurder.

Als je voor minder geld een automaat zoekt, kijk dan naar een C segment gewone Hatchback of station, die koop je voor een stuk minder geld. Zoals de
Toyota Auris of Peugeot 308 (2) vanaf 2014.

De voorbeelden die je laat zien zijn denk ik best prima opties, ik vind wel dat ze erg weinig kilometers op de teller hebben, veel korte stukjes vind een auto niet fijn. Je kunt er ook prima er een kopen met meer op de teller, die zijn vaak een stuk goedkoper, en zijn technisch vaak zeker niet minder.

Bij een halfautomaat, maak een goede proefrit, en kijk of je het wat vind. Bij een rustige rijstijl voldoen ze prima. Andere automaten vind ik wel fijner. Bij Peugeot, Citroën en DS zou ik zelf wel liever een Aisin EAT bak willen hebben.

Mijn tip is verder zoek niet teveel op kilometers, kijk gewoon of de auto goed onderhouden is, en dat er netjes voor gezorgd is. Zoek niet strak op tot 100.000 km, dat doen veel mensen hierdoor zijn die auto's vaak een stuk duurder dan een exemplaar met een wat hogere tellerstand.

De 2008 en Cactus staan verder bekend als betrouwbare auto's, die niet al te duur zijn om op de weg te houden. ( we hebben zelf een C3 die het onderstel en techniek deelt)

Ik heb inmiddels links en rechts wat posts aangepast. Dat zou al een hint moeten zijn. Blijkbaar niet. Dus nu deze: gedraag jullie.

Ivanov
AutoWeek Moderator

Ik ben toch even aan het rondkijken. Misschien nu wel goede tijd om te kopen?

wat vinden jullie van deze:
Toyota Auris - 1.8 Hybrid Lease trekhaak/winterbanden
€ 13.950 04-2015, Hybride, Automaat, Hatchback, Bruin
86.047 km
https://www.autowereld.nl/toyota/auris/1-8-hybrid-lease-trekhaak-winterbanden-33278271/details.html

Het is aan de ene kant een import, maar staat wel bij een hyundai dealer, die kunnen zich minder goed gezeik voorloven, dan een handelaar, dus dat is jd voordeel. Staat dat 1 eigenaar gehad heeft, maar dat is eigenaar in Nederland,daarvoor is er moeilijker te achterhalen hoe en wat

Nette auto het is inderdaad een import maar dat hoeft geen probleem te zijn, stel je trouwens niet teveel voor bij de trekhaak, je mag max 350 kilo trekken.

OK, dankjewel. Ik zal eens kijken of ik donderdag een proefrit kan komen maken.

(Mijn Note is ook een import en de auto van mijn man komt ook Dld volgens mij)

Trekhaak minimaal gewicht weet ik, is wel handig voor fiets mee.

Import... En let op de kilometerstand: nét vóór de (dure) 90 duizend beurt: https://www.louwman.nl/uploads/onderhoud/onderhoudsprijzen/Onderhoudsprijzen-Toyota/onderhoud%20Auris%20Hybrid%202012.pdf

Ik zie trouwens dat je budget kennelijk omhooggegaan is. Voor dat geld koop je ook een niet-import...
Bijvoorbeeld deze, 6 maanden ouder en net over de 100.000 km. (dus als 't goed is die 90k beurt gehad, even checken...), ook met trekhaak maar bovendien panoramadak.
https://www.autotrack.nl/a/toyota-auris-49346361 Carfax rapport: https://www.autotrack.nl/tweedehands/49346361/carfax/icr

0-ca7e7143-b13b-48bd-b84b-656dbb778091.jpg

Of deze: iets meer kilometers maar ook 2015 en € 1000,- goedkoper. Geen trekhaak, maar panoramadak wel...

0-29f7b9f5-12b7-45da-9744-0256626fd997.jpg

https://www.autotrack.nl/a/toyota-auris-48628123 Carfax rapport: https://www.autotrack.nl/tweedehands/48628123/carfax/icr

Dat is een goede tip, van die 90.000 km! En inderdaad boven budget, ik kwam er al surfend op, niet geselecteerd op max 12000...maar zou het op zich kunnen betalen, geen dure vakanties nu op de planning...

Overigens zie ik in de beschrijving van de Auris in Weert die je zelf post dat 'ie ook een panoramadak zou hebben... alleen op de foto's is duidelijk te zien dat 'ie dat niet heeft.

Ik zou die Auris in Weert lekker laten staan, vind hem er nou niet bepaald netjes uitzien van binnen, heel veel krassen en veel slijtage en rare vlekken in de achterbank en wat Jazzik zegt geen pano dak.

Als je iets verder van huis kijkt, ja, helemaal in Eindhoven
midi.gif
, vind je deze. Bijna binnen het € 12.000,- budget. Van november 2014 met ruim 130.000 km. op de teller (is niets voor een Toyota hybride). https://www.autotrack.nl/a/toyota-auris-47712361 Carfax rapport: https://www.autotrack.nl/tweedehands/47712361/carfax/icr

0-c4a8ac41-cb2a-420b-84f8-f7ffff90034c.jpg

en ook deze mét panoramadak:
a040.gif
0-ce6e2de2-d22b-4c8b-b8f6-a1211c672a63.jpg

Terug
Bovenaan