Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Foto even meegenomen en de bijdrage van afentoe:
Altai zei:
c5e714c4dcbcc757516af9e370b119b4.jpg

afentoe zei:
kamajajajippiejippiejee

Van Altai een nieuwe bijdrage:
Toch een wide body? Welke kleur? Maat velgen? Lycan Capri heeft nog twijfels over de afwerking van zijn camper.

Idefiqs zei:
...uit Sestri Levante..
Eens een blogger altijd een blogger. (tu)
:}

Voortborduren op Boppie:
Altai tegen zijn vrouw:
“We gaan dit jaar niet met de tent maar heel luxe met een camper op vakantie.
Geen zorgen, ik weet het dat een camper duur kan zijn maar vertrouw mij deze was erg voordelig. En geloof het of niet: Alles zit er op en aan.
Bovendien omdat deze zo goedkoop was mag jij je helemaal uitleven op de aankleding en afwerking.”

uit het Algemeen Dagblad van vandaag:
"Boppie en Lycan Capri zijn trendsetters. Want waar Nederland tot niet zo lang geleden het caravan-land bij uitstek was, is de camper aan een overduidelijke opmars bezig. Het aantal caravans is in de laatste vijf jaar met 25.000 gedaald (5 procent), blijkt uit nieuwe gegevens van het CBS, terwijl het aantal campers juist toenam met maar liefst 27 procent (21.000)."

:}:}

De camper is nou net de wagen die ik vanbuiten standaard en saai hou:) Het ding moet praktisch blijven, ook omdat m'n ouwe lui er regelmatig mee op pad gaan. Hij is gewoon saai gebroken wit met subtiele zwart / rode striping. En ondanks dat er nu een V6 inhangt komt er achter nog steeds maar 1 subtiel pijpje uit. (Blij toe ook dat de camper-opbouw in redelijke tot goede staat verkeerd)

(tu) Lycan:
Wit met zwart en kleine rode striping is zoooo passé eh subtiel wou ik schrijven:

https://www.weinsberg.com/de-de/home.html
Keurig toch?
:D

Netjes, Ik doe het met iets als onderstaande. Lag toch iets meer binnen budget.

10496653046_b8a35749cc_b.jpg

Openen in nieuw tabblad, dan zie je het.

@Boppie, nu in een keer goed te openen. (tu)

Keurige camper. Met die palmbomen en hoge opbouw krijg ik een onweerstaanbare trek in ijs. Is dat nou gek?

:}

[sub]Canvasgek Altai is natuurlijk stikjaloers. B)[/sub]

Dit is maar een voorbeeld, ik heb een soortgelijke als deze zonder palmbomen. Wel ontzettend leuk om mee te toeren.

Ik krijg wel eens bestellingen van 3 raketten en een magnun, dat hoort er dan bij.

vectrafan zei:
in de file staan is voor watjes, ik rij er lekker omheen.

De file gaat voor mij aan de kant of ze durven niet in te halen, zodat er een file achter me ontstaat. (:P)

Nieuw plaatje geleend van Maurice van Berkel

Beeldbewerking-Maurice-van-Berkel.jpg

Willy heeft haast. Een blikje erin en dan gas.... Maxima heeft vanavond een etentje in New York en moet dus het vliegtuig halen!

Willem had zijn buik al vol van Ferrari maar na de crash van afgelopen zondag helemaal.

[sub]Uit het FD.nl van 1 juli 17
Het gaat goed met de wereldwijde economie….
…Het gaat zo goed, dat de wachttijd voor een nieuwe Ferrari is gestegen naar meer dan twee jaar. Dat betekent dat mensen die al geld hadden, nog meer geld hebben…
[/sub]

Voortborduren op Boppie;
Oei, oei straks komt Max weer met een claim van 3,5 ton!

Het Koninklijk Staldepartement heeft had een vacature Leerling-Koetsier voor de afdeling Koets- en Rijstal van het Koninklijk Staldepartement.
Als Leerling-Koetsier van de afdeling Koets- en Rijstal van het Koninklijk Staldepartement bent u belast met het op de juiste spanning houden van de banden, het trainen en verzorgen van de paarden en het mennen van de verschillende aanspanningen en onder andere het schoonhouden van de koetsstal.

Ik weet sinds kort waarom het eerste zo expliciet in de taakomschrijving stond.

[sub]Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring
https://www.hoefnet.nl/vacature-koninklijke-stallen/[/sub]

Ten behoeve van de ventilatie wordt PSV-Ajax zondag niet in het Philips Stadion gespeeld, maar achterin een Cadillac op neutraal terrein.

“Canadezen ontdekken nieuw insectensoort: de Houtkever.” Deze kan qua formaat reusachtig worden.

De houtworm wordt gezien als zijn grootste natuurlijke vijand.

Terug
Bovenaan