Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Boppie is druk met garnalenspiezen en procureurlapjes.

Altai altijd maar in de weer met de voortent voor een pilsje

Na al dit bier zit mevrouw Schippers in een impasse met hoofdpijn en misselijkheid thuis en tracht Rutte op het strand Pechtold met zwarte koffie op andere gedachten te brengen.

Altai helpt met de voortent en hobbykok Boppie is elders "aan de slag":

De Belgen zijn gek op recepten met bier en Boppie is een lekkerbek.
Waar de Fransen stoof, saus of marinade afblussen met wijn, koken onze zuiderburen dat met bier. Boppie leest het recept: Een kratje bier per garnalenspies of procureurlapje.

Nieuwe kansen:
864x486.jpg

Aftrap:

Apparatuur in politieauto's kampt met problemen
Vooral het plaatsbepaalsysteem, welke is ingebouwd in de meeste politievoertuigen, geeft vaak de geest. Dus even tussendoor naar de IKEA?

(tu) Boppie :}
Weer terug van de camping?

Advocaat heeft grote vraagtekens bij de gang van zaken van een politie observatieteam.

We gaan af en toe een nachtje weg met de camper, Beetje rondsnuffelen zeg maar, even proeven. Over ruim twee weken gaan we voor het echte werk. Kijken hoe een oude Transit zich houdt op de Brennerpas.

Mooi gedaan zo'n "shake down" /proefdraaien. Het was er ook het ideale weer voor. Maar met de oude Transit over de Brenner???

https://www.youtube.com/watch?v=N1DaepkQWRE

bij het filmpje de vraag:
Hoi ik heb een vraagje: Welk type motor ligt er in jullie camper? Wij hebben net een camper (Ford Transit met alkoof roller opbouw) met een 2.5D (geen turbo en i) en 72 pk. Is dit met onze camper ook te doen? alvast dank.

Antw. Onze camper is een Fiat Ducato 1.9 td en 90 pk .Ook met jullie camper is dit beslist goed te doen, Jullie camper heeft iets meer kracht.

Voortborduren op De Schaduw:
Demissionair minister Kamp (Economische Zaken) laat het laatste cadeau van auto-importeur Pon naar huis brengen.

Altai zei:
Mooi gedaan zo'n "shake down" /proefdraaien. Het was er ook het ideale weer voor. Maar met de oude Transit over de Brenner???

https://www.youtube.com/watch?v=N1DaepkQWRE

bij het filmpje de vraag:
Hoi ik heb een vraagje: Welk type motor ligt er in jullie camper? Wij hebben net een camper (Ford Transit met alkoof roller opbouw) met een 2.5D (geen turbo en i) en 72 pk. Is dit met onze camper ook te doen? alvast dank.

Antw. Onze camper is een Fiat Ducato 1.9 td en 90 pk .Ook met jullie camper is dit beslist goed te doen, Jullie camper heeft iets meer kracht.

Het is mij ook gelukt met een afgeladen Megane 1.4 16V. Het is ook geen grote camper, gewoon een busje met een hoog dak erop. Het zal niet hard gaan, maar gewoon lekker laten schuiven dat dieseltje.

Kijk valsspelers van Zadkine zo ziet je auto eruit na een echte tentamenperiode.

Moestuintje-actie Albert Heijn minder betrouwbaar dan verwacht.

Edit: en nu cursief, want dat moet.

Meester Visser, in de weekenden ben ik thuis bij mijn ouders maar telkens gaat de buurman dan juist de heg snoeien met een TRACTOR! Hierdoor wordt mijn auto telkens ontzettend smerig. Ik eis dat de buurman na elke snoeibeurt mijn Clio in tip top staat schoonmaakt.

Meester Visser, mijn buurjongen is 's weekends thuis bij zijn ouders en parkeert zijn auto naast de coniferen die ik moet beregenen. Doordat zijn auto in de weg staat sterven mijn bomen af. Ik eis dat deze jongen ook in de weekenden wegblijft.

O ja, Meester Visser na het snoeien zet de buurman de tractor in om de coniferenhaag van bovenaf machinaal droog te bemesten. Dat is toch niet normaal?

Nico is heel druk met zijn studie maar is zeer inventief. Hij schrijft in bij Lexa:

Zoek een dame met rijbewijs B voor een date in de autowasstraat.

De profielfoto van hierboven stuurt hij niet mee.

Voor vakmensen die niet van ophouden weten......korrel 240 en dan stevig in de epoxy.

Ik zie alleen maar zand
Van hier, tot aan de overkant
Alleen maar zand

[size=x-small](Herman van Veen)[/size]

Beste zoon Nico het is geweldig wanneer je thuis bent maar in ruil voor het verblijf en het leegplunderen van de koelkast zou je, na de tentamens, een keertje tijd kunnen maken om de Kangoo koplampen aan te pakken?

Tja, geboekt via MP bij The Road Warrior uit de “Dream Collection”. Ik had het kunnen weten.

Altai zei:
Beste zoon Nico het is geweldig wanneer je thuis bent maar in ruil voor het verblijf en het leegplunderen van de koelkast zou je, na de tentamens, een keertje tijd kunnen maken om de Kangoo koplampen aan te pakken?

:} Gedaan!

Nico GTR zei:
Alleen een tussenjaar....

Voortborduren:
Alleen een tussenjaar nemen is niet spannend genoeg. Ik heb Boppie net nog geholpen met het optuigen bouwen van zijn camper.
:T

Van Nic de Boer: De eerste van Autoweek's vakantiekarren 2017.

[sub]Autoweek: Vakantiekarren 2017, volgens mij heb ik deze gemist? [/sub]
:S

Altai zei:
Van Nic de Boer: De eerste van Autoweek's vakantiekarren 2017.

[sub]Autoweek: Vakantiekarren 2017, volgens mij heb ik deze gemist? [/sub]
:S

Ofwel hebben wij ze allebei gemist, ofwel zijn ze wegbezuinigd o.i.d.

Terug
Bovenaan