Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Soloman zei:
Meeuw zei:
Zie er trouwens geen Audi in. Wat is het voor auto?

Janus zei dat het een Audi 100 is. Tja, ik heb er geen verstand van.

Janus zei dit, Janus zei dat....

Ik had, in het kader van verzin een onderschrift, de flauwe titel bedacht: Nu zie ik het, een Audi [size=large]HOND[/size]erd.

Ik weet het, is erg flauw maar vanwege de vele honden, je snapt em.
Met een Audi honderd heeft deze (Russische) bolide als enige overeenkomst dat het beide sedans zijn. ;)

[size=large]Nieuwe dag, nieuwe foto[/size]

Peugeot-broek.jpg

Dit topic zou, in mijn ogen, leuker worden wanneer een grappig onderschrift bij een foto wordt geplaatst. Niet een onderschrift bij een 'grappige' foto. Dit is zo'n voorspelbare foto...

"Einde in zicht voor Peugeot"
"Peugeot stoot alleen menselijke uitlaatgassen uit"
"Nieuwe Peugeot op het lijf geschreven"
"Nieuwe Peugeot heeft weinig bagageruimte"

Et cetera, et cetera. Ik hoop dat de volgende foto's beter zijn dan de laatste foto's.

Rob076 zei:
Dit topic zou, in mijn ogen, leuker worden wanneer een grappig onderschrift bij een foto wordt geplaatst. Niet een onderschrift bij een 'grappige' foto. Dit is zo'n voorspelbare foto...

"Einde in zicht voor Peugeot"
"Peugeot stoot alleen menselijke uitlaatgassen uit"
"Nieuwe Peugeot op het lijf geschreven"
"Nieuwe Peugeot heeft weinig bagageruimte"

Et cetera, et cetera. Ik hoop dat de volgende foto's beter zijn dan de laatste foto's.

Rob, als jij het allemaal zo veel beter weet en kunt, kom dan eens zelf met een foto. Alleen aan de zijlijn blaffen kunnen we allemaal.

Rob heeft wel een beetje gelijk, de foto is al grappig, wat de grap van het onderschrift niet meer leuk maakt..

Mijn eerste gedachte was ook iets over een uitlaat in het midden, of iets met een O.B. roetfilter

Terug
Bovenaan