Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Spoorvorming bezorgt am. politie veel werk. Politie blijkt overbodig na oplossen probleem.

Hmm, het is weer weekend geweest daarom even geen leven hier.
De volgende foto is in ieder geval alweer gevonden.
Hier is 'ie dan:

a.baa-Very-funny-car-D.jpg

Janus Diedericus zei:
Rob076 zei:
"Pimp my Ride van MTV Amish groot succes"

Een TV-zender van de Amish, is dat niet een nogal grote contradictie?

Ach, er moet iets uitgezonden worden op die tv'tjes die in een gesloten kastje, in een andere kast staan. ;)

"Koning Willem-Alexander blij met meer bling op vervanger Gouden Koets."

Nog grotere velgen met laagprofielbanden gaat niet lukken m'neer.

Dit is mijn velg
Mijn houten velg
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief
Het kan geen kwaad
En stelen lijkt me niet de moeite waard

---GT--- zei:
Dit is mijn velg
Mijn houten velg
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief
Het kan geen kwaad
En stelen lijkt me niet de moeite waard

O, de Poema's zijn weer bij elkaar? Dan zullen ze mij wel bellen, toch?

R-W zei:
Gaat over de foto, meneer met lange tenen.

Waarom niet grappig volgens u? Vanwege dat paard? Vanwege mogelijke slachtoffers in de auto? Omdat je dagelijks een paard door de voorruit ziet steken?
Lijkt me toch een vrij bizar ongeluk en daarbij kan ik een lach niet onderdrukken.
Dat u er niet om kan lachen zegt meer over u dan over mij.

Overigens zijn mijn tenen zo lang niet, ik heb slechts maatje 43 ;)

Omdat jij duidelijk geen idee hebt wat de impact is van zo'n ongeluk en ik dat bepaald geen humor vind. Dat jij dat wél grappig vindt, zegt vooral veel over jou... En vwb je schoenmaat, daar kan het dan idd niet aan liggen, dan zal er een ander onderdeel wel erg klein zijn.

R-W zei:
Omdat jij duidelijk geen idee hebt wat de impact is van zo'n ongeluk en ik dat bepaald geen humor vind. Dat jij dat wél grappig vindt, zegt vooral veel over jou... En vwb je schoenmaat, daar kan het dan idd niet aan liggen, dan zal er een ander onderdeel wel erg klein zijn.

Je kan het niet laten hè, op de man spelen.
Als je geen degelijke argumenten hebt speel je het maar op beledigingen.
Heb ik je iets misdaan? Ken je me persoonlijk? Doe toch normaal man.

Voor wat betreft de foto, je hebt mensen die al huilen wanneer ze een dood konijn langs de weg zien liggen maar je hebt ook mensen die op hun ziektebed grapjes maken over hun eigen dood.

Overigens ben ik zelf meerdere malen betrokken geweest bij een ongeval, gelukkig niet altijd even ernstig. Wat betreft de impact dat dit kan hebben, je moet wel erg lange tenen hebben wil je dan aanstoot nemen aan een foto van een ander ongeluk.
Nogmaals, dit beeld is er één waarbij er buiten mij vast genoeg andere mensen hier aanwezig zijn die er wel om kunnen lachen.
Misschien heb ik het fout en is mijn humor gewoon vreemd, in het geval dat ik er meer klachten dan positieve reacties op krijg zal ik hem zeker verwijderen.

Ik neem niet zo snel ergens aanstoot aan, maar kan mij de eerste reactie van R-W wel voorstellen. Ik denk dat het beter is om een foto te kiezen waar geen twijfel bestaat over het lot van de betrokkenen.

the Fox zei:
Ik neem niet zo snel ergens aanstoot aan, maar kan mij de eerste reactie van R-W wel voorstellen. Ik denk dat het beter is om een foto te kiezen waar geen twijfel bestaat over het lot van de betrokkenen.

Kijk, dat is een stuk beter onderbouwd. Ook begin jij niet gelijk de mensen zelf af te zeiken. Toen ik deze foto plaatste wist ik dat hij misschien op over het randje zou zij voor sommige mensen.
Ik zal er morgen voor zorgen dat er een tere hartjes vriendelijke foto word geplaatst ;)

Hoewel ik me niet zo 'lomp' wil uitdrukken als R-W, vind ik de foto ook niet echt smaakvol. Hier zijn slachtoffers bij gevallen, dat jij dan een lach moet onderdrukken vind ik dan smakeloos. Anderzijds vind ik ook dat als je deze foto niet geschikt vindt, je de andere kant op kunt kijken en niet mee hoeft te doen. Maar goed, ook ik pas voor deze foto.

Heeft niets met 'lomp' te maken maar inderdaad alles met een domweg smakeloze foto. Als je deze foto tussen miljarden andere foto's in je zoektocht naar een geschikte foto tegenkomt en denkt 'ja, dit is 'm, die moet ik posten op het forum want daar komen vast toffe reacties op!' dan heb je in mijn ogen op zijn minst een ongezonde kronkel in je kop. Hier is in ieder geval een paard dood, hopelijk alleen uitgebroken want anders is er ook nog ergens een ruiter, waarschijnlijk minimaal een gewonde bestuurder, een hoop materiële, immateriële en financiële schade en het is nog maar de vraag hoe dergelijke gevallen door de verzekering worden afgehandeld. Dan maar een 'teer hartje' hebben volgens degene die commentaar heeft op het 'op de man spelen' maar de humor zie ik hier echt niet van in.

Ik denk niet dat we een discussie moeten starten over of de foto wel of niet shockerend is. Dat is een gebed zonder einde. Feit is dat de foto een beeld geeft van de trieste dood van een paard. Mijn voorstel is om een andere foto te plaatsen en foto 4 gewoon te verwijderen. Zand erover.

De automobilist is ook overleden.

https://www.nujij.nl/algemeen/automobilist-en-paard-dood-na-ongeluk.25070021.lynkx

Misschien toch maar de foto verwijderen en een leuk plaatje plaatsen?

Ik zou ook voor een andere foto kiezen. Ik krijg er in ieder geval geen goed gevoel bij. Ik vind de reactie van R-W beslist niet te grof of bot.

Terug
Bovenaan