Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:En nog een leuke Fransoos: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
Moderator
D. Elzinga zei:
929V6 zei:D. Elzinga zei:
De adverteerder heeft andere foto's geplaatst. NSFW...
929V6 zei:D. Elzinga zei:
Moderator
Haha, dat viel me gisteren ook al op!speedtouch zei:929V6 zei:D. Elzinga zei:
Omdat de auto gereserveerd is! Wel een komische foto.
D. Elzinga zei:
Originele Nederlander WEER te koop .....
Auto is gebouwd is 1975 en is dus 43 jaar jong ( geheel belastingvrij dus).
Zo maar even wat antwoorden op vragen die ik ga krijgen:
-is de vraagprijs serieus: nee.
-waarom zon vraagprijs: aandacht.
-Is de auto vrij van roest: nee.
-is het interieur schadevrij: nee.
-loopt het blok: met verse benzine wel
- is het een auto die je per autotransporter moet vervoeren: ja.
- is de km stand NAP : marktplaats zegt van wel, ik geloof het wel.
- is de auto compleet: 99% wel.
- wat mist er aan de auto: stalen bumpers.
- is het een echte 75er Golf: 100% zeker
- zit er apk op: nee.
- het ruikt in de auto naar een geurbuiltje uit 1975.
- kan ik de auto reserveren : nee.( is daarom nu weer te koop).
- kan ik een prijs afspreken via het internet of telefoon en dan bij ophalen nog wat van de prijs aflullen: bespaar je de moeite.
- de auto staat niet op een betaalde parkeerplek, hij kan dus heel lang blijven staan.( hoeft dus niet weg)
- is de auto gewassen : nee, een Schuurvondst met stof is cool blijkbaar.
- auto heeft 1 band die leeg loopt, maar ik zet er nog even geen nieuwe band op.
- is de auto af te leveren: ja, na betaling van het volledige afgesproken bedrag.
- krijg ik koffie bij een bezichtiging: nee, ik heb geen water daar.
- kan ik op elk gewenst moment van de dag of nacht vragen stellen via telefoon of app: nee, zelfs ik moet nog wel eens slapen.
-kan je op elk gewenst moment wanneer het jou uitkomt de auto bekijken: nee
- richtprijs: onder de 2500 euro
- bieden bij de advertentie mag naar hartelust, ik kijk er toch niet naar ( bieders zijn geen kopers)
-wat kost ie voor export? : Dezelfde prijs als voor iemand die hem als plantenbak wil gaan gebruiken.
- korte/ laagste/ snel prijsjes: het zal mij een biet zijn welke naam je het beestje geeft, iedereen zal hetzelfde betalen.
- een bod met de tekst erbij: contante betaling in het handje: het maakt mij niet uit hoe je betaald, zolang je maar betaald.
Komt de tekst wat minder vriendelijk op je over: ik draai al wat langer mee op het www en ben sinds die tijd idd wat afgestompt .
Excuses daarvoor, en ik ben best aardig in het echt.

Jay DoubleYou zei:"Die moet naar Emmen toe, Die moet naar Emmen toe..."![]()
Audi80Coupé zei:Jay DoubleYou zei:"Die moet naar Emmen toe, Die moet naar Emmen toe..."![]()
Haha, helaas heb ik geen 80.000 budget!![]()
929V6 zei:Leuk ding inderdaad, die LTD. Zal wel naar Nieuwleusen gaan...
Jay DoubleYou zei:Wilde je 80.000 bieden op die Golf I dan?![]()
ginkelvanmichiel zei:Jammer van die Visa. Motor zal wel in een Burton oid zijn beland. Gelukkig kan een gewone 2cv motor er ook in. Maar ja, die heb ik niet op voorraad.
ginkelvanmichiel zei:Jammer van die Visa. Motor zal wel in een Burton oid zijn beland. Gelukkig kan een gewone 2cv motor er ook in. Maar ja, die heb ik niet op voorraad.
Jay DoubleYou zei:ginkelvanmichiel zei:Jammer van die Visa. Motor zal wel in een Burton oid zijn beland. Gelukkig kan een gewone 2cv motor er ook in. Maar ja, die heb ik niet op voorraad.
Weet niet welke motoren erin passen, maar... Sleeper?![]()
Gewoon Dirk zei:Jay DoubleYou zei:ginkelvanmichiel zei:Jammer van die Visa. Motor zal wel in een Burton oid zijn beland. Gelukkig kan een gewone 2cv motor er ook in. Maar ja, die heb ik niet op voorraad.
Weet niet welke motoren erin passen, maar... Sleeper?![]()
Compacte bouw, hoog vermogen, flinke funfctor... Is een hayabusa-blok niets voor een Visa?:T![]()