Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Apart stukje knutselwerk aan die Audi Cabriolet (heet geen 80), de binnenste achterlichten en kentekenlijst van een A6 C4.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ah is dat het. Ik dacht dat de reflector gewoon zwart gespoten was. Misstaat overigens niet, naar mijn mening.Klassiekerrijder zei:Apart stukje knutselwerk aan die Audi Cabriolet (heet geen 80), de binnenste achterlichten en kentekenlijst van een A6 C4.
DN87NL zei:Joop053 zei:
Deze mx-3 was gepost op Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic. Ik heb naar deze auto gekeken en denk dat 'ie eerder hier hoort. Het is een prima auto technisch gezien (heerlijk lopend v6'je!) , maar er moet een nieuw dak op gelast worden ivm roest. Boven de voorruit is het deels weg gerot.
Super6 zei:De site van de RDW rekent sowieso alleen de eigenaren in de laatste 9 jaar, en wanneer de auto in de handelsvoorraad staat van een autobedrijf, wordt dat niet als eigenaar meegeteld. Het kan zijn dat de site van VWE dat wel doet.
D.E.N.N.I.S. zei:
cirKel zei:En dan die km-stand: 9000.
Moderator
Barri zei:Valt me wel op dat die voornamelijk in Limburg blijven hangen.