stoterstangen90
Net ingestapt
mooie auto, maar gewoon buiten budget op het moment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stefan-V6 zei:Maar dat er nog maar 4 over zijn... Ze zijn tegenwoordig dus nog zeldzamer dan ze al waren![]()
danny1995 zei:Hoort die lederen bekleding wel in die Audi?
G. Noot zei:Onderdelen kosten een vermogen voor dit blokje!
Automaatbak zal na 300.000 km ook wel aan revisie toe zijn... hangt nog wel een prijs kaartje aan...
Volgens mij zijn dit stoelen uit een RS6. Er heeft namelijk een tijd terug precies zo'n interieur te koop gestaan.
Ook staat hij op kenteken als een A8...
Dus ik vraag me af of dit niet een ombouw / omgekat is...
Ik heb zo mijn twijfels...![]()
Moderator
D. Elzinga zei:Een Baleno GTI, dat is iets behoorlijk zeldzaams: https://www.autowereld.nl/suzuki/ba...-met-werk-bel-voor-info-10542810/details.html
![]()
Micra te koop by dannyvandestreek, on Flickr
100nx te koop by dannyvandestreek, on Flickr
Celica te koop by dannyvandestreek, on FlickrRob0032 zei:Misschien een link bij die Camry zetten....
Wouter82 zei:https://www.kapaza.be/nl/vi/84671807.htm
![]()
![]()
![]()
rke zei:Rob0032 zei:Misschien een link bij die Camry zetten....
Ik ben al "op het randje van de forumregels" bezig door mijn eigen auto hier te plaatsen....
Een link zal waarschijnlijk wat te veel van het goede worden.
Rob0032 zei:Er staat overigens nergens dat je niet een advertentie mag posten.
5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten (...) is verboden.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Off-topic:
Rob0032 zei:Er staat overigens nergens dat je niet een advertentie mag posten.
Klopt, maar dan snap ik iets waarschijnlijk niet. Er staat wel dat je geen (commerciële) producten mag aanbieden, dus dat lees ik als producten waar de aanbieder zelf financieel beter van wordt.
5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten (...) is verboden.
En bovendien: Mensen die zich speciaal aanmelden en een topic aanmaken om hun auto of andere dingen te verkopen krijgen ook een slotje, dus waarom zou iemand die al langer meeloopt op dit forum en zich niet aan de regel houdt dat niet krijgen?
Als iemand anders van ons de betreffende advertentie hier zou plaatsen lijkt me dat er niks aan de hand is, aangezien die persoon niet de verkoper is.
D. Elzinga zei: