Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is niets voor mij. Te veel roest, te weinig goede, verkoopbare onderdelen en voor mij absoluut geen fatsoenlijke basis om wat mee te maken. Helaas!PascalD zei:Micha D. zei:Bij die Panda ga ik zaterdag kijken.
En? Ik zie dat hij (nog) niet is overgeschreven.
ValentinoVolvo zei:Als iemand nog een leuke Volvo 245 of 745 op grijs kenteken te koop weet, let me know! Ik ben al een tijdje
opzoek naar het liefst een mooi 745, mag een projectauto zijn.
D. Elzinga zei:Dat lijkt me best een leuk ding.APK-afkeurpuntjes zijn zo te lezen niet echt spectaculair.
[size=small]Vraag me trouwens af of je afkeurpunt 2 niet kunt omzeilen door de gordel domweg te verwijderen. In 1992 waren gordels achterin toch nog niet verplicht?[/size]
929V6 zei:D. Elzinga zei:Dat lijkt me best een leuk ding.APK-afkeurpuntjes zijn zo te lezen niet echt spectaculair.
[size=small]Vraag me trouwens af of je afkeurpunt 2 niet kunt omzeilen door de gordel domweg te verwijderen. In 1992 waren gordels achterin toch nog niet verplicht?[/size]
Jawel, vanaf 1989. Maar ik betwijfel of dat afkeurpunt terecht is, sommige stations keuren al af als de gordel een beetje pluist.
Goedendag zei:Oeh die Manta. Zal daar veel aan moeten gebeuren?
Leuk, die heb ik laatst op dezelfde plek gespot. Ze hebben 'm wel even gewassen voor de foto's.rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford/m857671264-ford-orion-1-3-i-riche-u9-1992-wit.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
https://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/w2oAAOSwDN1UOqLv/$_85.JPG
Apk afgekeurd, maar met wisser achterop!
D. Elzinga zei:En een auto die zeer waarschijnlijk het redden niet waard is, maar toch even leuk om te vermelden: Passat die blijkbaar nu nog steeds bij z'n eerste eigenaar is, en waarvan de APK al sinds 2000 is verlopen.
![]()
929V6 zei:... Die Simca is nog een driedeurs ook, extreem zeldzaam want in de zonnige landen nauwelijks verkocht en hier allemaal weggerot.
Muddy Bandit zei:Alles is te redden... alleen zal de benodigde investering er nooit meer uit gehaald worden.