Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja inderdaad! Er staan ook een Kadett Diesel, nog een Malaga en een Volvo 360 te koop bij Seldenrijk. Ook uit die veiling?D Elzinga zei:Allemaal afkomstig van die "schuurvondst"-veiling van een paar maanden terug.
rzasa zei:Ah ja inderdaad! Er staan ook een Kadett Diesel, nog een Malaga en een Volvo 360 te koop bij Seldenrijk. Ook uit die veiling?D Elzinga zei:Allemaal afkomstig van die "schuurvondst"-veiling van een paar maanden terug.
Ik denk dat ze lang kunnen wachten op klanten met zulke prijzen.
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1421682616-mitsubishi-lancer-wagon-1500gl-1986-apk-23-2-2020-uniek.html?c=c41b759082ce0aa7411a74e54f8dbd13&previousPage=home
SVF zei:Bijna 6.000 euro voor een hoopje oud ijzer...?![]()
D Elzinga zei:SVF zei:Bijna 6.000 euro voor een hoopje oud ijzer...?![]()
Tsja, een T1. Die zijn inmiddels goud waard en worden zelfs gerestaureerd als ze 40 jaar in een bos hebben gestaan en er niet veel meer van over is dan een paar roestige panelen...
SVF zei:Ik kom veel in het bos maar ben nog nooit een T1 tegen gekomen. Misschien in het vervolg wat beter opletten dan...![]()
SVF zei:Ik kom veel in het bos maar ben nog nooit een T1 tegen gekomen. Misschien in het vervolg wat beter opletten dan...![]()
Epica zei:Geen idee of de BMW kansloos is, ik heb ergere auto's gezien die weer opgeknapt zijn en weer rondrijden, je moet er maar net een gek voor vinden.
Maar als ik hem ook kan ik dan ook pakket 3 kiezen met een nieuwe apk?
Muddy Bandit zei:Rare manier om een nest misdebusniet's te verkopen...![]()
929V6 zei:Wat is er op tegen?
De auto is geschikt voor:
- hobbyist met verstand van zaken
- iemand die op zoek is naar een auto met een elektrisch kenteken
- iemand die onderdelen voor een elektrische aandrijflijn nodig heeft en bereid is de hele auto te kopen.
Muddy Bandit zei:929V6 zei:Wat is er op tegen?
Niets op tegen, alleen niet de meest handige en gebruikelijke manier om vlot wat te verkopen... de advertentie doet mij meer overkomen of het hier een handelaarsveiling betreft van een paar verstofte auto's waarvan de stalling niet meer wordt betaald als van een verkoop van 2 "bijzonder nette" en "unieke" auto's.
Opgepoetst, voorzien van frisse apk en per stuk geprijsd werkt over het algemeen toch wel wat beter om een auto aan de man te brengen, met name bij zo'n nogal fors te noemen prijsstelling.
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/mitsubishi-galant-1-6-sigma-gl-benzine-rood-ba91b18b-ae70-6766-e053-e250040a7427?cldtidx=5
![]()