A
Anoniem
Guest
Aparte auto, maar de term schuurvondst vind ik een beetje overdreven.D. Elzinga zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aparte auto, maar de term schuurvondst vind ik een beetje overdreven.D. Elzinga zei:
ginkelvanmichiel zei:Ik heb gevraagd om interieurfoto's van die Kadett. Mocht dat goed zijn (een GL interieur is lastig te vinden) dan neem ik 'm wel mee
Werk toch in Lelystad. De auto komt uit Zeist. Heb hem hier regelmatig zien rijden.
![]()
D. Elzinga zei:Veel meer dan een Irmscher kleppendeksel zal dat niet zijn, lijkt me? Maar wel een leuk en goedkoop projectje voor wie de koppakking zelf kan vervangen.
Micha D. zei:Oh die Neckar 1100. Die is echt per-fect. Heerlijk patina zeg...
Wrangler zei:Micha D. zei:Oh die Neckar 1100. Die is echt per-fect. Heerlijk patina zeg...
Stond 5 December nog in Oldenzaal te koop voor 750 Euro, de auto heeft meer karakter dan de nieuwe eigenaar.
D. Elzinga zei:
Bodo zei:Heb ook eens zo'n Datsun gehad, godsgruwelijk wat een rotten. Zelfs midden op een bodemplaat uit het niets. Verder dorpels compleet vergaan en alle chassisbalken ook. Een Datsun 120y zoals deze waarvan de dorpels weg zijn verhuld VEEL meer rot. Lekker laten staan, voor de totale onkosten aan de onderkant van de streep heb je twee nette exemplaren, zelfs als je veel zelf kan.