A
Anoniem
Guest
Alfa Romeo 164 V6
Modedit: het aanbieden van diensten en goederen is in strijd met het forumreglement (CorZa)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Het is niet de bedoeling een eigen auto hier aan te bieden.
Prachtig trouwens, een 164. Echt een model welke ik later pas ben gaan waarderen.
Stif zei:Ja is het nou een gewone spoilerset of is het een speciale uitvoering?
Ook een serieuze prijs...
Rob0032 zei:Tsja, waarom zou je andermans posts gaan lezen/bekijken...?
haarr zei:Rob0032 zei:Tsja, waarom zou je andermans posts gaan lezen/bekijken...?
Hoe ver moet Whitecat dan terugbladeren? :T
M'n excuses dat dit gebeurd is. Ik kijk zelf altijd minimaal 1 pagina terug voordat ik iets post. Waar het aan ligt weet ik niet, maar de post van D. Elzinga was voor mij niet zichtbaar, evenals de laatste 2 reacties er boven. Ik heb dus geen enkele reactie genegeerd, en respectloos ben ik nooit naar een ander toe. Als dat zo was, had ik waarschijnlijk diverse topics volgespamd met onzin lijkt me. Dit is m.i. niet het geval.Rob0032 zei:haarr zei:Rob0032 zei:Tsja, waarom zou je andermans posts gaan lezen/bekijken...?
Hoe ver moet Whitecat dan terugbladeren? :T
Een paar centimeter naar boven?
We kunnen er hier allemaal heel grappig over doen, maar ik vind het behoorlijk respectloos naar de ander die een bijdrage levert aan dit topic om dit - blijkbaar - volledig te negeren. En dan heb ik het niet over een post van een aantal dagen geleden of op een andere pagina, maar iets wat er nota bene een post boven je staat.