Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Latere Golfs III hadden volgens mij ook andere velgen, en waren leuker aangekleed. Dit ziet er meer uit als een vrij vroege.

De waarde hiervan voor een verzameling lijkt me niet zo groot, zeker niet voor zo'n basisuitvoering in een suffe kleur. Toont niet echt op deze manier.

opel-omega-3-0i-3000-kat-3-0i-3000-kat.jpg

renault-25-gts-2-0-2de-eigenaar-schuifdak-nette-staat-een-stuk-franse-autogeschiedenis-in-topvorm.jpg

volkswagen-golf-1-8-90pk-automaat-injectie-uniek-van-eerste-eigenaar-en-pas-28-174km.jpg

Hopelijk zijn deze velgen nog beschikbaar van de R25…

Zie ook het bericht van 12 oktober en je reactie hierop.
Scherp! Er komt hier zoveel moois voorbij dat ik de helft vaak vergeet! :p Dat ik ‘m nu weer deel geeft wel aan dat ik ’m nog steeds leuk vind en blijkbaar is deze opnieuw op Marktplaats gezet want hij stond bij de recente advertenties (advertentiedatum nieuw naar oud).

Als goedmakertje dan nog een Cressida… al past die misschien ook wel in het projectautotopic… :ROFLMAO:
f739c3a5-7186-4f5b-be77-f730f88ed5eb

b8b23fb3-2cbd-499e-89f7-d3bce301308e

Laatst bewerkt:
Ik geloof niks van die Golf. Zo'n kale CL was er de laatste jaren niet meer, en deze is gezien de rechthoekige knipperlichten in het zijscherm nog van vóór de facelift van 1995. Ik ben wel benieuwd naar wat meer datums in de auto, bijvoorbeeld van de gordels of van andere losse onderdelen.
Die van ons werd afgeleverd met certificaten en de foto’s van het moment dat die de band afrolde.

Scherp! Er komt hier zoveel moois voorbij dat ik de helft vaak vergeet! :p Dat ik ‘m nu weer deel geeft wel aan dat ik ’m nog steeds leuk vind en blijkbaar is deze opnieuw op Marktplaats gezet want hij stond bij de recente advertenties (advertentiedatum nieuw naar oud).

Als goedmakertje dan nog een Cressida… al past die misschien ook wel in het projectautotopic… :ROFLMAO:
f739c3a5-7186-4f5b-be77-f730f88ed5eb

b8b23fb3-2cbd-499e-89f7-d3bce301308e
Daar kun je met een setje wielen en veren al een erg leuke auto van maken! CitroënAZU had deze een week geleden gespot:
54895792772_04269ba940_b.jpg
En dan volgende stap een 7MGTE uit een Supra? :love:

Ik zou gelijk de wisserbladen vervangen op die Sierra, lijkt me verder een topding. Ascona trouwens ook. Leuk met z’n typische jaren ‘80 details. Die beschermingsplaatjes om de sloten heb ik ook al lang niet meer gezien. Was volgens mij tegen krassen van de sleutel.

Hoeveeel zouden er nog van zijn, of is dit de laatste Stanza.
En wat een tekst bij de avertentie..
Geen idee. Volgens mij kan dat met RDW Data, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Wat ik vooral apart vind dat je als particulier je auto in de (toevallig ook mijn) plaatselijke Ford-showroom hebt staan. Misschien een medewerker of een monteur daar, maar wel bijzonder in ieder geval.

Terug
Bovenaan